wijnliefhebbers

Volledige versie: welke exclusieve Champagne?
U bekijkt momenteel een uitgeklede versie van ons materiaal. De volledige versie met bijbehorende opmaak weergeven.
Ik zou een exclusieve fles Champagne moeten hebben voor een kenner. Champagne ken ik echter niet zo goed. Ik vind uiteraard wel heel wat terug in de wijngidsen, maar zou toch wat tips appreciëren. Iemand die mij iets kan aanraden?

Alvast bedankt.

Johan
Boulard misschien? Nog redelijk betaalbaar maar toch wel exclusief vind ik.
(altrovino harelbeke)

http://wijnliefhebbers.skynetblogs.be/tag/boulard
Billecart Salmon? Onlangs de Brut Reserve gedronken. Lekker spul !
(30-12-2011 05:37 PM)Kris schreef: [ -> ]Billecart Salmon? Onlangs de Brut Reserve gedronken. Lekker spul !
de Brut is zeker lekker! de Rose vind ik minder veeeeel te droog.
(30-12-2011 01:33 PM)Johan_Vdd schreef: [ -> ]Ik zou een exclusieve fles Champagne moeten hebben voor een kenner. Champagne ken ik echter niet zo goed. Ik vind uiteraard wel heel wat terug in de wijngidsen, maar zou toch wat tips appreciëren. Iemand die mij iets kan aanraden?

Alvast bedankt.

Johan

mss de 2002 club van Goutorbe. te koop bij wijnen declerck Kortrijk
Gonet-medeville vind ik ook een topper!
Hey Johan , welke prijsklasse?
bollinger rd (blijft voor mij de beste champagne die ik dit jaar gedronken heb)
(31-12-2011 12:03 AM)Venne schreef: [ -> ]Hey Johan , welke prijsklasse?

Idd, het is onmogelijk iets voor te stellen als je niet weet hoeveel het kosten mag..
Prijsklasse: tot 250 EUR. Het is een geschenk voor iemand die een grote inspanning voor mij heeft gedaan.
Bedankt voor de reeds gegeven tips.
Bollinger Brut RD
Krug Brut GC
schone kadoo man:-)
Zes flessen Boulard! Big Grin
krug vintage 1998 (ongeveer 250 euro) dom Perignon oenotheque 1993 (250 ongeveer)
Bollinger RD (150 ongeveer) Veuve cliCQUOT La grande dame Rose 1995 (250 euro)
Cristal Roederer ( 175 ongeveer) Pol Roger Cuvee Winston Churchill,,,,, ENZ......
(31-12-2011 03:13 PM)vinejo schreef: [ -> ]Zes flessen Boulard! Big Grin


prachtige champagne dit!HeartHeartapplaus
(31-12-2011 03:23 PM)Pietn schreef: [ -> ]krug vintage 1998 (ongeveer 250 euro) dom Perignon oenotheque 1993 (250 ongeveer)
Bollinger RD (150 ongeveer) Veuve cliCQUOT La grande dame Rose 1995 (250 euro)
Cristal Roederer ( 175 ongeveer) Pol Roger Cuvee Winston Churchill,,,,, ENZ......
(31-12-2011 03:13 PM)vinejo schreef: [ -> ]Zes flessen Boulard! Big Grin


prachtige champagne dit!HeartHeartapplaus

Voor die prijs heb je een dom ruinard en misschien een salon. De pol roger cuvee winston churchill heb je bij chai y bar rond de 178.
(31-12-2011 04:05 PM)BrunoB schreef: [ -> ]
(31-12-2011 03:23 PM)Pietn schreef: [ -> ]krug vintage 1998 (ongeveer 250 euro) dom Perignon oenotheque 1993 (250 ongeveer)
Bollinger RD (150 ongeveer) Veuve cliCQUOT La grande dame Rose 1995 (250 euro)
Cristal Roederer ( 175 ongeveer) Pol Roger Cuvee Winston Churchill,,,,, ENZ......
(31-12-2011 03:13 PM)vinejo schreef: [ -> ]Zes flessen Boulard! Big Grin


prachtige champagne dit!HeartHeartapplaus

Voor die prijs heb je een dom ruinard en misschien een salon. De pol roger cuvee winston churchill heb je bij chai y bar rond de 178.
salon blijft de nummer één voor mij, nooit niks beter gedronken :-)
Jacques Selosse...
OK, bedankt voor alle tips. Dit geeft me wat oriëntatie inzake cuvées en prijzen.
Koppelingen