wijnliefhebbers

Volledige versie: wijnfles uit het jaar 1983
U bekijkt momenteel een uitgeklede versie van ons materiaal. De volledige versie met bijbehorende opmaak weergeven.
Als cadeau voor mijn schoonouders, was het plan om ze wijn uit 1983 cadeau te doen. Met een beetje geluk heb ik er dan ook iets aan Tongue. Een goed wijnjaar blijkbaar. Weet iemand waar ik dit best kan vinden?

Alvast bedankt

Marc

Een paar ideetjes:
- een wijnveiling afwachten, als dat nog kan voor de feestdag. In december denk ik is er bvb een veiling bij sylvies.be
- Historic Wines in Wilrijk had vroeger oudere wijnen. Nu zie ik ze niet meer op hun site staan. Mail ze misschien eens?
- belgiumwinewatchers.com verkoopt oudere wijnen. Ik heb geen idee of hun prijzen correct zijn.
(30-10-2013 09:27 PM)Marc schreef: [ -> ]Een paar ideetjes:

- Historic Wines in Wilrijk had vroeger oudere wijnen. Nu zie ik ze niet meer op hun site staan. Mail ze misschien eens?

Jawel hoor, gewoon de Grand Cru's aanklikken. Is wel minder uitgebreid dan vroeger! Je kan Bert misschien best inderdaad eens mailen, laatste keer dat ik er was hij toch nog zeer actief bezig met oude wijnen te verzenden naar het buitenland.
(30-10-2013 08:44 PM)Fre schreef: [ -> ]Als cadeau voor mijn schoonouders, was het plan om ze wijn uit 1983 cadeau te doen. Met een beetje geluk heb ik er dan ook iets aan Tongue. Een goed wijnjaar blijkbaar. Weet iemand waar ik dit best kan vinden?

Alvast bedankt

Don heeft mss nog 100 flessen liggen uit 1983? Cool
(30-10-2013 10:47 PM)Bert schreef: [ -> ]
(30-10-2013 08:44 PM)Fre schreef: [ -> ]Als cadeau voor mijn schoonouders, was het plan om ze wijn uit 1983 cadeau te doen. Met een beetje geluk heb ik er dan ook iets aan Tongue. Een goed wijnjaar blijkbaar. Weet iemand waar ik dit best kan vinden?

Alvast bedankt

Don heeft mss nog 100 flessen liggen uit 1983? Cool

nono Veel minder zal het zeker zijn.
Divino in Dendermonde, altijd prijs Wink wel op voorhand even checken want de lijst komt niet altijd overeen met wat er in hunne stock ligt (tot hun grote verbazing soms Big Grin )

http://www.divino.be/vintage-wijnen-per-...980&jc=198
(30-10-2013 09:27 PM)Marc schreef: [ -> ]Een paar ideetjes:
- een wijnveiling afwachten, als dat nog kan voor de feestdag. In december denk ik is er bvb een veiling bij sylvies.be
- Historic Wines in Wilrijk had vroeger oudere wijnen. Nu zie ik ze niet meer op hun site staan. Mail ze misschien eens?
- belgiumwinewatchers.com verkoopt oudere wijnen. Ik heb geen idee of hun prijzen correct zijn.

Bedankt Marc!

Ik checkte even de belgiumwinewatchers.com. Hebben redelijk wat, maar dan voornamelijk Bourgogne.
De wijnveiling van Sylvies.be komt een beetje laat. Maar ik kende het huis niet; zal k zeker id gaten houden!
(31-10-2013 10:52 AM)koen schreef: [ -> ]Divino in Dendermonde, altijd prijs Wink wel op voorhand even checken want de lijst komt niet altijd overeen met wat er in hunne stock ligt (tot hun grote verbazing soms Big Grin )

http://www.divino.be/vintage-wijnen-per-...980&jc=198

Thanks!
http://www.belgiumwinewatchers.com/nl/oude-wijnen hebben ook altijd een vrij grote selectie
Koppelingen