wijnliefhebbers

Volledige versie: Delhaize wineworld thuislevering
U bekijkt momenteel een uitgeklede versie van ons materiaal. De volledige versie met bijbehorende opmaak weergeven.
Voor de eerste maal eens een paar kisten thuis laten leveren.
Zal voor 3/1 zijn.
Iemand al ervaring met dat systeem ?
Loopt dat een beetje vlot/correct ?
ik liet ze eigenlijk altijd in mijn plaatselijke Delhaize leveren : hoef je niet thuis te zijn Wink
Ik ook altijd, maar dit is nu de eerste keer.
Soms is het een beetje gênant als je daar met slechts 2 kistjes staat, en ze tikken daar een nogal hoog bedrag in...
Mensen die zulke wijnen niet kopen begrijpen dat soms niet Big Grin
Af en toe thuis laten leveren. Verloopt heel vlot.
(29-12-2013 12:37 PM)Johan_Vdd schreef: [ -> ]Af en toe thuis laten leveren. Verloopt heel vlot.

Absoluut niet.
Ik had donderdag 3/12 gekozen als leveringsdatum.
Normaal zou ik een bericht ter bevestiging (of verplaatsing) moeten krijgen.
NIKS ontvangen Sad
Heb donderdagavond een mail naar caddyhome gestuurd.
Geen antwoord Sad

Het is me vandaag ontgaan, maar nu heb ik een mail naar wineworld zelf gestuurd. ( bellen kan pas terug vanaf maandag )

Is mijn eerste en tevens teleurstellende ervaring.

Vind COLLISHOP KLASSEWIJNEN véél correcter.
(29-12-2013 12:37 PM)Johan_Vdd schreef: [ -> ]Af en toe thuis laten leveren. Verloopt heel vlot.

Absoluut niet.
Ik had donderdag 3/12 gekozen als leveringsdatum.
Normaal zou ik een bericht ter bevestiging (of verplaatsing) moeten krijgen.
NIKS ontvangen Sad
Heb donderdagavond een mail naar caddyhome gestuurd.
Geen antwoord Sad

Het is me vandaag ontgaan, maar nu heb ik een mail naar wineworld zelf gestuurd. ( bellen kan pas terug vanaf maandag )

Is mijn eerste en tevens teleurstellende ervaring.

Vind COLLISHOP KLASSEWIJNEN véél correcter.
Wat heb je trouwens gekocht, Gandalf ? Ik begrijp uw frustratie ...ik koop ook liever bij Collishop...En vooral omdat je er ook kunt kopen per flesje.
Onder andere Balestard La Tonelle, L'Enclos...
Toch voor een niet onaardig bedrag dacht ik....
Bij Collishop nog nooit het minste probleem gehad.

Vroeger, toen "Wineworld" nog niet bestond, heb ik ook eens een paar keer bij Delhaize besteld, maar ze konden zelden leveren.....
Ik begrijp wel dat "grote" wijnen beperkt leverbaar zijn, maar het was haast keer op keer.
Toen heb ik het opgegeven.

Nu dat Delhaizewineworld al een tijdje bestaat, wou ik het eens opnieuw proberen.

Ik heb het al één keer in de winkel laten toekomen - was wel OK, maar de communicatie verliep vrij traag.

Deze keer wou ik het mij gemakkelijk maken en eens aan huis laten leveren.
Pfff....
1 geluk: je hoeft niet op voorhand te betalen.
Volgens mij zijn de wijnen gewoon niet leverbaar.
Maar dit zou men met de huidige computertechnieken toch perfect moeten kunnen melden op de site.
Bij Coolblue bv. kan je perfect zien wat ze nog in stok hebben.
(04-01-2014 11:52 AM)Gandalf schreef: [ -> ]Onder andere Balestard La Tonelle, L'Enclos...
Toch voor een niet onaardig bedrag dacht ik....
Bij Collishop nog nooit het minste probleem gehad.

Vroeger, toen "Wineworld" nog niet bestond, heb ik ook eens een paar keer bij Delhaize besteld, maar ze konden zelden leveren.....
Ik begrijp wel dat "grote" wijnen beperkt leverbaar zijn, maar het was haast keer op keer.
Toen heb ik het opgegeven.

Nu dat Delhaizewineworld al een tijdje bestaat, wou ik het eens opnieuw proberen.

Ik heb het al één keer in de winkel laten toekomen - was wel OK, maar de communicatie verliep vrij traag.

Deze keer wou ik het mij gemakkelijk maken en eens aan huis laten leveren.
Pfff....
1 geluk: je hoeft niet op voorhand te betalen.
Volgens mij zijn de wijnen gewoon niet leverbaar.
Maar dit zou men met de huidige computertechnieken toch perfect moeten kunnen melden op de site.
Bij Coolblue bv. kan je perfect zien wat ze nog in stok hebben.

Ik vind het ook ambetant om de wijnen af te halen. In het verleden al opmerkingen gehad over de prijz enz. In Colruyt passeert dat meestal zonder boe of ba ...Viva Colruyt dus ! Smile
Jammer dat te horen. Bij mij verliep in het verleden altijd alles zeer vlot. Datzelfde kan ik overigens niet zeggen van Colruyt. Er loopt dus blijkbaar geen lijn in de ervaringen.

Ik heb trouwens helemaal geen begrip voor fouten met betrekking tot de leverbaarheidsstatus van wijnen. Als ze op de website in stock staan, dan zou dat moeten kloppen. Moeilijk kan dat toch niet zijn? De uitbater van de webwinkel zou ook moeten beseffen dat de teleurstelling recht evenredig is met de anticipatie van de levering. Er is dus een grote kans dat een dergelijke fout leidt tot afhakende klanten.
(06-01-2014 09:58 AM)Johan_Vdd schreef: [ -> ]Jammer dat te horen. Bij mij verliep in het verleden altijd alles zeer vlot. Datzelfde kan ik overigens niet zeggen van Colruyt. Er loopt dus blijkbaar geen lijn in de ervaringen.

bij Collishop toch ook al de nodige problemen gehad : bij een grote bestelling is er ook altijd wel één wijn die tijdelijk niet beschikbaar is en ook al regelmatig gehad dat de prijzen niet klopten
(06-01-2014 09:58 AM)Johan_Vdd schreef: [ -> ]Jammer dat te horen. Bij mij verliep in het verleden altijd alles zeer vlot. Datzelfde kan ik overigens niet zeggen van Colruyt. Er loopt dus blijkbaar geen lijn in de ervaringen.

Ik heb trouwens helemaal geen begrip voor fouten met betrekking tot de leverbaarheidsstatus van wijnen. Als ze op de website in stock staan, dan zou dat moeten kloppen. Moeilijk kan dat toch niet zijn? De uitbater van de webwinkel zou ook moeten beseffen dat de teleurstelling recht evenredig is met de anticipatie van de levering. Er is dus een grote kans dat een dergelijke fout leidt tot afhakende klanten.

Inderdaad, eindejaars promotie eind November... i got mail.... goede prijs en beperkt aanbod bij een bekend handelaar, ik daar naartoe..... bleek dat de flessen nog niet waren aangekomen.... klacht gestuurd naar het hoofdkantoor, ik kreeg een flesje instapwijn gratis met excuses....ben er niet meer geweest, zal nog wel een jaartje duren...

Grts
Bij Colruyt al héél veel besteld en nog nooit een noemenswaardig probleem gehad. De laatste keer had ik ergen vergeten op te klikken om de promo-code correct in te voeren.
In de winkel was de prijs dus verkeer. Men heeft gewoon een telefoontje gedaan en na enkele minuten kreeg ik alles aan de correcte prijs.
Trouwens ik denk dat ze tot op de milliliter en op de eurocent kunnen nagaan wat je daar aan wijn koopt Wink
Ondertussen contact opgenomen, Delhaize ging bellen om een nieuwe datum af te spreken, maar weer niets gehoord.....
Ondertussen hebben ze vandaag geleverd tussen 9-11 u.
Om 10:30 ging de bel.
Alles was in orde, maar 1 wijn was uitgeput, daardoor zat mijn aantal <24 flessen, maar ik heb toch 10% gekregen.
Enfin, eind goed al goed, maar ik kan er toch niet bij dat de site niet beter kan aangeven wat er in stock is.
Koppelingen