wijnliefhebbers

Volledige versie: bubbels
U bekijkt momenteel een uitgeklede versie van ons materiaal. De volledige versie met bijbehorende opmaak weergeven.
vraagje Wink

de gebuurs komen morgen over de vloer : ik heb dus bubbels nodig > kan er me iemand helpen met een p/k vriendelijke aankoop in den Delhaize : gene brol, maar ook absoluut geen goesting om failliet te gaan Wink gewoon iets dat OK en drinkbaar is dus Smile
(09-05-2014 03:34 PM)Kris G schreef: [ -> ]vraagje Wink

de gebuurs komen morgen over de vloer : ik heb dus bubbels nodig > kan er me iemand helpen met een p/k vriendelijke aankoop in den Delhaize : gene brol, maar ook absoluut geen goesting om failliet te gaan Wink gewoon iets dat OK en drinkbaar is dus Smile

Cava Codorniu of Castello Perelada heb ik al gedronken en die zijn OK. Momenteel staat de Vranken Champagne ook in promo, dacht ik. Komt op minder dan 11 euro/fles, denk ik.
thank you : Vrancken ga ik kopen (maar dat is voor een andere gelegenheid), ik heb veeeeeeeel flessen nodig voor morgen, dus echt wat budget in de gaten houden....Rolleyes wit en rood heb ik al (ook meer in thuis, alléé toch in da laatste Wink )
Voor minder dan 8€ vind ik de cava Oro de Uva van Delhaize beter dan de Castillo Perelada, komt op een goeie 6€ dacht ik.
Of de prosecco Anna Perenna.
het is de Oro geworden, kleine Delhaize met weinig keuze

2+2 Vrancken toch ook meegenomen Wink
(10-05-2014 12:15 PM)Kris G schreef: [ -> ]het is de Oro geworden, kleine Delhaize met weinig keuze

2+2 Vrancken toch ook meegenomen Wink

Zou ik ook niet laten staanWink
(10-05-2014 12:15 PM)Kris G schreef: [ -> ]het is de Oro geworden

valt in de smaak, merci voor de tip!
(10-05-2014 09:11 PM)Kris G schreef: [ -> ]
(10-05-2014 12:15 PM)Kris G schreef: [ -> ]het is de Oro geworden

valt in de smaak, merci voor de tip!

Nog niet geproefd ! Zal ik binnenkort eens meepakken...
Koppelingen