wijnliefhebbers

Volledige versie: WIJNKISTEN
U bekijkt momenteel een uitgeklede versie van ons materiaal. De volledige versie met bijbehorende opmaak weergeven.
Daar wij al onze wijn in CURVER-rekken leggen, zit onze zolder vol met lege wijnkisten.

Ik zou er eens mijn werk willen van maken om al de frontpanelen er af te halen, want ik zou die aan een grote muur willen hangen.

Vraag is alleen: hoe begin ik er aan ? Telkens twee gaatjes per paneel, in de muur gaan boren vind ik nu ook wel zonde.


Zijn er hier nog mensen die zo al iets gedaan hebben ?
Nobody ? Sad
(21-09-2014 01:29 PM)Gandalf schreef: [ -> ]Nobody ? Sad

Ik doe dit met mijn wijnkistjes ;-)
(21-09-2014 02:20 PM)vinejo schreef: [ -> ]
(21-09-2014 01:29 PM)Gandalf schreef: [ -> ]Nobody ? Sad

Ik doe dit met mijn wijnkistjes ;-)

Heb ik ook al gedaan, maar ik vind dat het stofnesten worden en doordat die kistjes ruw zijn vanbinnen zijn ze ook moeilijk uit te kuisen.
Dacht meer aan zoiets:
[Afbeelding: Wood-Wine-Lids-Commercial-1024x785_zps1b288ca2.jpg]
Lijkt me meer iets voor een wijnhandel eigenlijk...
Tegen de muur lijmen?
(21-09-2014 03:17 PM)Venne schreef: [ -> ]Tegen de muur lijmen?

Ik wil net de muur een beetje ontzien Wink
plak of schroef ze op een multiplex plaat en als uw plaat vol hangt bevestig deze dan met enkele vijzen aan de muur
(21-09-2014 05:14 PM)shiraz schreef: [ -> ]plak of schroef ze op een multiplex plaat en als uw plaat vol hangt bevestig deze dan met enkele vijzen aan de muur

Dacht ook zo in die richting; alleen verbaast het mij dat niemand hier zo'n "muurtje" heeft Wink
(21-09-2014 02:42 PM)Gandalf schreef: [ -> ]
(21-09-2014 02:20 PM)vinejo schreef: [ -> ]
(21-09-2014 01:29 PM)Gandalf schreef: [ -> ]Nobody ? Sad

Ik doe dit met mijn wijnkistjes ;-)

Heb ik ook al gedaan, maar ik vind dat het stofnesten worden en doordat die kistjes ruw zijn vanbinnen zijn ze ook moeilijk uit te kuisen.
Dacht meer aan zoiets:
[Afbeelding: Wood-Wine-Lids-Commercial-1024x785_zps1b288ca2.jpg]

lijkt wel een wall of fame.
Ik zie vooral ééntonig bordeaux, behalve nen "kleine" opus one die ze gebruikt hebben om de gaatjes op te vullen en een totaal verloren gelopen "la chablisiène" Big Grin
(25-09-2014 01:01 PM)koen schreef: [ -> ]Ik zie vooral ééntonig bordeaux, behalve nen "kleine" opus one die ze gebruikt hebben om de gaatjes op te vullen en een totaal verloren gelopen "la chablisiène" Big Grin

Ook éné Italiaan zit er tussenRolleyes
(25-09-2014 02:21 PM)nco schreef: [ -> ]
(25-09-2014 01:01 PM)koen schreef: [ -> ]Ik zie vooral ééntonig bordeaux, behalve nen "kleine" opus one die ze gebruikt hebben om de gaatjes op te vullen en een totaal verloren gelopen "la chablisiène" Big Grin

Ook éné Italiaan zit er tussenRolleyes

zo enen met een paar hoekskes af cheers
Eerst lange planken aan de muur bevestigen, dan in ieder wijnplanke vier nagels inkloppen.

Rechtstreeks de wijnplankjes in de muur kloppen lijkt me moeilijk, tenzij je dikke nagels gebruikt...
(26-09-2014 05:56 PM)Jean schreef: [ -> ]Rechtstreeks de wijnplankjes in de muur kloppen lijkt me moeilijk, tenzij je dikke nagels gebruikt...
En jammer voor de muur!!
Goeie vriend van me heeft zijn deuren naar zijn wijnkelder "behangen" met dergelijke panelen.
Ik dacht met TEC7 ( of iets dergelijks ) op het deurpaneel - ziet er geweldig uit !
Koppelingen