wijnliefhebbers

Volledige versie: 't Is gebeurd!
U bekijkt momenteel een uitgeklede versie van ons materiaal. De volledige versie met bijbehorende opmaak weergeven.
thumbsup
En nu dan mét tekst: Wink

Aan allen die in 2014 de moeite deden hier iets over wijn te schrijven: Héél hartelijk dank!
In het bijzonder wil ik Olivier danken voor zijn gepassioneerde en zeer belangrijke inbreng bij de werking van dit forum.

In de hoop op een even vruchtbaar forumjaar 2015,

Allerbeste wijnwensen!
Beste wensen voor iedereen, en een jaar vol wijnplezier! thumbsup
Idd beste wensen aan iedereen en nog veel passionele en emotionele wijnmomenten toegewenst! Cheers
Beste wensen aan iedereen ... een gelukkig en gezond jaar toegewenst en dat het een mooi 'drink-proefjaar' mag worden.

Grts
Ook van mij aan alle forumbezoekers een goede gezondheid en veel lekkere wijnen in 2015.

Marc

Voor wie het nog niet gezien zou hebben op onze blog:
vanwege Rudi en mezelf: de beste wensen, maak van 2015 een magisch (wijn)jaar

[attachment=973]
Ook ik zou alle wijnliefhebbers een schitterend 2015 willen toewensen met veel lekkere wijnen en vooral veel plezier met een fascinerende hobby. Geniet ervan!
Ook van mij aan iedereen een grand cru gewenst Wink
Beste wensen !
Vooreerst een gezond 2015, vervolgens een gelukkig 2015... en dat ook komend jaar een goed glas wijn niet alleen ons met de nodige vreugde mag vervullen, maar ook menig ander wat dichter bij elkaar mogen brengen.
I wish you al the best for 2015 and angels to watch over you!
Ook van mij aan alle forumleden en hun familie en gelukkig en vooral een gezond 2015 en voor de rest veel nieuwe ontdekkingen in vinoland
Beste wensen allemaal.
Hopelijk wordt 2015 een jaar van ontdekkingen en dan niet enkel van onze eerste kleine spruit die eraan zit te komen Smile (hier ga ik trouwens nog raad over moeten vragen welke bewaarwijnen ik kan kopen hehe)
(02-01-2015 06:10 PM)Dc schreef: [ -> ]Beste wensen allemaal.
Hopelijk wordt 2015 een jaar van ontdekkingen en dan niet enkel van onze eerste kleine spruit die eraan zit te komen Smile (hier ga ik trouwens nog raad over moeten vragen welke bewaarwijnen ik kan kopen hehe)

Alvast proficiat voor deze toekomstige aanwinst
Hopelijk wordt 2015 een goed wijnjaar en niet alleen voor de Bordeaux.
Dan heb je geen excuus een paar kistjes goede bewaarwijn van deze jaargang te kopen.
Je nazaatje zal het je het zeer appreciëren als hij of zij op een leeftijd is gekomen dat men wijn niet meer kan missen.
Koppelingen