wijnliefhebbers

Volledige versie: Duhart-Milon
U bekijkt momenteel een uitgeklede versie van ons materiaal. De volledige versie met bijbehorende opmaak weergeven.
ik heb net de 2003 ontkurkt > dat was dus een slecht idee, veel te vroeg : hout is nog niet versmolten, de onderliggende kwaliteit is wel merkbaar > wel niet zo evident om er Bordeaux in te herkennen, wel typische Bdx-blend van 71% CS en 29% Merlot, de Merlot smaakt wel zwaar door ondanks het vrij lage percentage, ik hoop dat hij morgen al wat beter presteert, vandaag echt te veel hout. ik wou hem al eens proeven omdat ik 3 flessen 2005 heb liggen en benieuwd was wat ik binnen een paar jaar van die flessen mag verwachten, heeft dus blijkbaar veel tijd nodig, wel jammer : ik had maar 1 fles 2003, zoals Vinejo al zo vaak heeft gezegd moet je Bordeaux de nodige tijd geven
vandaag een 88+
2de dag : ik blijf bij mijn idee dat ik de kurk er nog een paar jaren had moeten inlaten, ik weet hem wel te waarderen maar een plaats in de 90-94 categorie verdient hij net niet, dus voorlopig een 89, te veel tannines en hout in het middenpallet maar de afdronk is wel zachter als gisteren
Koppelingen