wijnliefhebbers

Volledige versie: PROMO s THE VINE
U bekijkt momenteel een uitgeklede versie van ons materiaal. De volledige versie met bijbehorende opmaak weergeven.
Pagina's: 1 2
Heb even een bericht verplaatst (zie verder):

We laten dit wel degelijk toe, Alex, is altijd interessant voor de wijnliefhebber en niemand is verplicht te kopen (+ je steekt je nek uit want iemand die 'm proeft schrijft hier dan wel een objectieve proefnota over de wijn).
MAAR zulke berichten horen wel thuis in het "hoekje van de handelaar" (hier dus), en niet waar je het plaatste, in de KOOPJES-topic -- die is er om forumleden de kans te geven tips uit te wisselen waar er (echte- lees solden en zo) koopjes te doen zijn - als handelaars hier hun koopjes (of wat volgens hen koopjes zijn) zouden aanbieden schiet de topic zijn doel voorbij.
Dus, altijd welkom met aanbiedingen, gewoon in het juiste forum plaatsen
thank you


Alex
75 cl

Berichten: 19
Lid sinds: Jul 2010

Promo's The Vine

Als de webmeester het toelaat. Maak ik een apparte topic voor de promo's die ik aanbiedt.
Indien je het aanziet als spam, mag je het onmiddellijk verwijderen.

Ik heb een interessante 20% Zweigelt, 40% Cabarnet Sauvignon en 40% Merlot uit Oostenrijk. De prijs als je ze gaat halen in het wijnhuis is 8.50


[Afbeelding: Banner_Hulk.jpg]

Een licht gekruide neus, die de cabarnet met zich brengt. De rest is gewoon zeer fruitig met noties van kersen, zwarte bessen en cassis. Zeer fijne taninnes en een gestructureerde aciditeit.

Voor mensen die graag eens iets nieuws proberen. Ik heb ook anders een monocepage van Zweigelt ook.
Op vraag van Alex is de rest van deze topic verwijderd.

Maar heb wel alles opgeslagen in mijn mapje "Hilarische wijnverhalen" ( op eenvoudige aanvraag verkrijgbaar na overschrijving van 12,99 euro.)
Wink
(14-08-2010 02:12 PM)vinejo schreef: [ -> ]Maar heb wel alles opgeslagen in mijn mapje "Hilarische wijnverhalen" ( op eenvoudige aanvraag verkrijgbaar na overschrijving van 12,99 euro.)
Wink

@ Vinejo,

Wat een woekerprijs; 12.99 euro
Je moet dringend eens de code van “Fair Wine Restaurant” bestuderen.Cool applaus
Ik had gelukkig alles gekopieerd in Word-file.
Bij mij is alles te verkrijgen voor slechts 8.99€

Big Grin
(14-08-2010 06:25 PM)Bert schreef: [ -> ]Ik had gelukkig alles gekopieerd in Word-file.
Bij mij is alles te verkrijgen voor slechts 8.99€

Big Grin

Ik kan gerust een jaartje wachten dan gaat alles weg voor de helft van de prijs. huhuh huhuh huhuh
Nog 1 keer op terugkomen en dan niet meer...

De befaamde (?) Chateau Cantenac, St Emilion Grand Cru, waarvan 2006 werd aangeboden aan een goei 17 Euro als ik mij niet vergis...
Diezelfde wijn staat in primeur 2009 van de Collishop/Colruyt aan 13,95 Eur
Maar 2006 was een veel betere jaargang dan de 2009 zeker he of hoe zat dat nu weer :-)

Alex

primeur...
Cantenac 2009 krijgt van Wine Spect 92-95 maar van Jean-Marc Quarin 'slechts' 86.
Geen Parker-notatie.

Even getwijfeld, maar toch pas ik.
(14-08-2010 11:47 PM)Alex schreef: [ -> ]primeur...

correctie: primeur 2009...

Alex

vanaf morgen:
[Afbeelding: Banner_Rose_pakket.jpg]

Niet echt de periode voor de Rosé, zeker niet met zo een weer. Maar toch kreeg ik deze week veel vraag naar Rosé. Bij deze voor een paar klanten in elkaar gestoken pakket en direct de promo van September van gemaakt.

1. Sainte Leocadie - Leukadios Rosé - Grenache, Syrah
2. Herdade Dos Lagos - Vinho Rosé - Touriga Nacional - Cabernet Sauvignon
3. Château Paradis - Terre des Anges (90pts parker) - Cab Sauv., Grenache, Sauv. Bl.
4. William Cole - Mirador - Cabernet Rosé
5. Kiwicru - Rosé - 90% Kiwi, 10% Merlot
6. Septima - Malbec Rosé

42€
Enjoy!
(31-08-2010 03:04 PM)Alex schreef: [ -> ]vanaf morgen:
[Afbeelding: Banner_Rose_pakket.jpg]

Niet echt de periode voor de Rosé, zeker niet met zo een weer. Maar toch kreeg ik deze week veel vraag naar Rosé. Bij deze voor een paar klanten in elkaar gestoken pakket en direct de promo van September van gemaakt.

1. Sainte Leocadie - Leukadios Rosé - Grenache, Syrah
2. Herdade Dos Lagos - Vinho Rosé - Touriga Nacional - Cabernet Sauvignon
3. Château Paradis - Terre des Anges (90pts parker) - Cab Sauv., Grenache, Sauv. Bl.
4. William Cole - Mirador - Cabernet Rosé
5. Kiwicru - Rosé - 90% Kiwi, 10% Merlot
6. Septima - Malbec Rosé

42€
Enjoy!


Wie weet wordt september nog schitterend en vliegen de paketten de deur uit ;-)

Alex

ik verjaar in September en meestal is het dan schoon weer dus *fingers crossed*
Voor de forumbezoekers, afgerond naar 40 euro!
merci, Alex!

Alex

mmm laat me er een avond over slapen
OK, bedankt op voorhand! applaus
Wink
Ik moet veel fruit eten van den doktoor.
Geef mij eens een prijs voor een pallet van die Kiwi ? :-)
en maar 8,5% alcohol , hij zal content zijn....

Alex

ja na labo onderzoek bleek dat er in een glas de dagelijks hoeveelheid vitamine A,C, B1,B2,B3,B9 calcium, ijzer en eiwitten. Ze gebruiken nu eenmaal veel kiwi's voor 1 fles te maken. Blijkt dat het ook caloriearm is (wijn = druivensuiker). Ik heb een tekort aan foliumzuren volgens de dokter. Dat is B11. Ik moest 1 kiwi per dag eten. Maar over B11 vermelden ze niets in dat onderzoek Sad

We merken wel veel dat wijnliefhebbers niet zo zot zijn van de kiwiwijn, andere zijn er zot van. Het ding is dat je niet moet verwachten dat je een heerlijke rose ga drinken. Het is nu eenmaal volledig anders. Het is zoals appelwijn drinken.
(31-08-2010 08:48 PM)Alex schreef: [ -> ]. Het ding is dat je niet moet verwachten dat je een heerlijke rose ga drinken. Het is nu eenmaal volledig anders. Het is zoals appelwijn drinken.

Wat zit dat taz dan in dat pakket te doen...? aaarggl

Alex

begrijp me niet verkeerd het is lekker en zeer verfrissend. Maar ik zou hun niet bij wijn durven plaatsen.
Als je is een origineel apperitief wilt geven dan is dat een leuke drank.

Ontdekken waard.
Is origineel, da s juist. Maar mijn gasten verwachten van mij meestal geen fruitsap in hun glas Wink

Alex

is wijn dan geen sap van fruit? Wink
Maar ik begrijp uw standpunt wel. Toch => ontdekken waard Smile
(01-09-2010 09:31 PM)Alex schreef: [ -> ]is wijn dan geen sap van fruit?

Is deeg dan geen brood?

Alex

of brood geen deeg?


om terug te komen op uw vraag. 40€ voor dit forum is ok. Gewoon even melden bij de opmerkingen na uw bestelling. En enkel betalen via overschijving anders moet ik couponcodes aanmaken en heb daar heb ik even geen tijd voor.

Vanaf morgen zou alles online moeten staan. Vandaag even een op en af naar Duitsland om een pallet te gaan ophalen.
(02-09-2010 08:34 AM)Alex schreef: [ -> ]om terug te komen op uw vraag. 40€ voor dit forum is ok. Gewoon even melden bij de opmerkingen na uw bestelling. En enkel betalen via overschijving

Zo hebben wij het graag Alex, thank you

Alex

graag gedaan. Ondertussen kan je het online bestellen.


hier

Alex

nieuw kerstpakketjes uit Portugal - kan nog gratis geleverd worden op vrijdag - In Oost-Vlaanderen, regio Brussel, en de as tussen Gent en Brussel.
[Afbeelding: 165102_10150351725230198_808015197_16527...8242_n.jpg]
[Afbeelding: 164698_10150351725390198_808015197_16527...9139_n.jpg]
Vinho Verde + Vinho Rose + Vinho Tinto
Normaal 24+2€ verpakking. Nu voor 19,50€
[Afbeelding: 72062_10150351725310198_808015197_16527019_756797_n.jpg]
vinho verde + vinho tinto + Honing Orangebloesem + Lavendelhoning
normaal 28+ 2 euro verpakking. Nu aan 24€
[Afbeelding: 164578_10150351725460198_808015197_16527...0919_n.jpg]
Vinho Verde + Vinho Tinto + Extra Vierge Olijfolie (topper voor de liefhebbers olijfolie). Normaal 26 + 2€ verpakking. Nu voor 22€
[Afbeelding: 69_0.jpg]
jeroboam Syrah Reserva!
Prijs voor 0.75cl fles is 17€
Jeroboam heeft normale prijs van 55€
Nu nog maar 45€
De magnums zijn al volledig uitverkocht en er zijn nog 3 Jeroboams die de deur uit moeten voor nieuwjaar Smile
* houten kist inbegrepen
Wa moe wiender drienken, zeewoater misschiens ?

Alex

als gij da lekker vindt Wink
(23-12-2010 02:11 PM)Alex schreef: [ -> ]als gij da lekker vindt Wink

Lever je in W Vl flesjes van een goed domein die al wat gerijpt zijn ?

Alex

vanaf 600 "volle" flessen lever ik overal gratis Smile

ik ben vaak bij de westflutters, dus als het in de regio past van waar ik ergens moet zijn, pas de problemes
Pagina's: 1 2
Koppelingen