wijnliefhebbers

Volledige versie: Whisky zorgt voor chaos
U bekijkt momenteel een uitgeklede versie van ons materiaal. De volledige versie met bijbehorende opmaak weergeven.
In de rij om 1 fles whisky te mogen kopen aan 500 £ per fles

https://www.thedrinksbusiness.com/2018/0...and-chaos/

Binnenkort hetzelfde scenario s aan de deur van sommige Bourgognehuizen?
De prijzen van whisky, die zijn pas echt geëxplodeerd! Ik was ooit nog lid van SMWS en kocht dure maar echte top whisky's aan 30-40€. In de laatste aanbieding die ik kreeg, een 10-tal jaar geleden, was er al niet veel meer onder de 50€ bij. Vorige maand in Toscane hoorde ik van een Schots echtpaar dat sommige bekende distilleries de prijzen van hun beste producten met een factor x 3 tot x 5 hadden verhoogd in amper 5 jaar tijd. Mijn suggestie: koop (terug) Cognac nu dat nog kan...!
Ik schreef het hier al zo vaak: de grote luxeproducten zullen binnen enkele jaren / decennia enkel nog voor de echt rijken betaalbaar zijn.
(17-08-2018 11:32 AM)wvd schreef: [ -> ]De prijzen van whisky, die zijn pas echt geëxplodeerd! Ik was ooit nog lid van SMWS en kocht dure maar echte top whisky's aan 30-40€. In de laatste aanbieding die ik kreeg, een 10-tal jaar geleden, was er al niet veel meer onder de 50€ bij. Vorige maand in Toscane hoorde ik van een Schots echtpaar dat sommige bekende distilleries de prijzen van hun beste producten met een factor x 3 tot x 5 hadden verhoogd in amper 5 jaar tijd. Mijn suggestie: koop (terug) Cognac nu dat nog kan...!
Ik schreef het hier al zo vaak: de grote luxeproducten zullen binnen enkele jaren / decennia enkel nog voor de echt rijken betaalbaar zijn.

Volledig akkoord. Flessen die ik vijf jaar geleden kocht van onbekende merken voor 20€ blijken nu 50€ te kosten.
Koppelingen