wijnliefhebbers

Volledige versie: 1000 Berichten!
U bekijkt momenteel een uitgeklede versie van ons materiaal. De volledige versie met bijbehorende opmaak weergeven.
Een dikke proficiat aan Vinejo, de oprichter,de eigenaar, de beheerder en moderator van dit forum.
Hij heeft als voortrekker de kaap van 1000 berichten overschreden
Daar drinken we een glaasje bubbels op.
ik hou het bij rode wijn, maar doe mee !

Proficiat jo en merci voor het mooie, interessante en leerrijk forum !!
mooie pareling, schoon boeket ! :-)
(10-11-2010 12:28 AM)Venne schreef: [ -> ]mooie pareling, schoon boeket ! :-)

Moet nog jonge champagne zijn; de bubbels zijn klein.Slurp
(10-11-2010 12:24 AM)don quichotte schreef: [ -> ]Een dikke proficiat aan Vinejo, de eigenaar, beheerder en moderator van dit forum.
Hij heeft als voortrekker de kaap van 1000 berichten overschreden

thumb

ik voel me nu eigenlijk moreel verplicht om er nog een glaasje op te drinken Smile
ik heb de daad bij het woord gevoegd en flesje ontkurkt, aangezien ik (nog) geen 1e cru heb liggen is het nen 2e geworden om dit heugelijke moment te vieren : Rauzan-Ségla 2001

@Vinejo cheers
Merci gasten, had er zelf niet eens op gelet :-)
Ik gun jullie van harte deze extra reden om iets lekkers te openen!Wink
cheers
Santé, zit nog niet lang op dit forum maar heb al enorm veel opgestoken. Is een dagelijkse gewoonte geworden en jullie hebben me er zelfs van overtuigd om proefnotities te nemen Blush(vroeger no way, just enjoy it). Dikke proficiat en thanks.applaus
applausapplaus)-)-angelwatte)-kusknipoogthank youcheersBig GrinWinkSmileCool: Exclamation
Bedankt voor alle waardevolle berichten vinejo!
en ook aan alle anderen bedankt!
door alle berichten heb ik mijn (bescheiden...) wijnkennis al zeker kunnen vergroten!

lang leve het forum!cheers
Proficiat vinejo. Heel knap en bedankt voor de nuttige wijn-(en soms andere) informatie.
wijn thumb wijn
thank you
Idem dito, Proficiat Jo! Geweldig forum! punkapplausthank you

Heb het momenteel zeer druk op het werk, heb zelfs geen tijd meer om regelmatig de berichjes te checken...Sad Hopelijk krijg ik geen afkickverschijnselen...

Marc

(10-11-2010 11:06 AM)Matten schreef: [ -> ]applaus)-angelwatte)-kusknipoogthank youcheersBig GrinWinkSmileCool
Couldn't agree more.
1000 x bedankt, Jo !
Jij ook Marc (32 x voorlopig Wink )
Thanks Jo, keep up the good work! thank you
Koppelingen