Welkom, gast!


 
Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
riesling is een zonnestelsel
29-09-2011, 02:01 PM
Bericht: #1
riesling is een zonnestelsel
beste wijnvrienden,
na lang en rijp beraad met mezelf en de nodige introspectieve gedachten terwijl ik (alweer) een geniale riesling aan het degusteren was heb ik besloten dat mijn quote "riesling is een zonnestelsel" de veelzijdigheid van deze mooie dame niet echt eer aan doet... vandaar dat ik deze graag gewijzigd zou zien in "riesling is de big bang, de oersoep waarmee alles mogelijk is"... zelfs aan de kinderen heb ik gedacht: "riesling is al legoblokjes, je kan er alles mee bouwen"...
u weze gewaarschuwd :-)

champagne: in victory you deserve it, in defeat you need it (napoléon)
29-09-2011, 04:25 PM
Bericht: #2
RE: riesling is een zonnestelsel
applaus thumbsup

Als men alles en iedereen spaart en beschermt, heeft men volstrekt niks te zeggen (Marc Mijlemans)
29-09-2011, 05:02 PM
Bericht: #3
RE: riesling is een zonnestelsel
(29-09-2011 02:01 PM)jazzper schreef:  beste wijnvrienden,
na lang en rijp beraad met mezelf en de nodige introspectieve gedachten terwijl ik (alweer) een geniale riesling aan het degusteren was heb ik besloten dat mijn quote "riesling is een zonnestelsel" de veelzijdigheid van deze mooie dame niet echt eer aan doet... vandaar dat ik deze graag gewijzigd zou zien in "riesling is de big bang, de oersoep waarmee alles mogelijk is"... zelfs aan de kinderen heb ik gedacht: "riesling is al legoblokjes, je kan er alles mee bouwen"...
u weze gewaarschuwd :-)

Idd! Heb moeite om een favoriete regio, favoriete rode druif te benoemen, maar favoriete witte druif is bij mij toch ook wel Riesling applaus
29-09-2011, 05:56 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 29-09-2011 om 05:57 PM door doc.)
Bericht: #4
RE: riesling is een zonnestelsel
Ben al jaren zéér grote liefhebber van de Riesling, zowel Alsace als Duitsland....respect

Buvez du vin et vivez joyeux !
29-09-2011, 06:02 PM
Bericht: #5
RE: riesling is een zonnestelsel
Ik zal mijn handtekening dan ook maar terug aanpassen zeker Wink

"The poor man, the budget drinker, is forced to make choices and sacrifices that can only sharpen his discrimination and his appreciation of competing pleasures. Starting at the top, one will miss the climb." Jay McInerney, auteur van Bright Lights, Big City


Ga naar locatie: