Welkom, gast!


 
Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bodegas Sabor Real - Toro
18-01-2010, 03:51 PM
Bericht: #1
Bodegas Sabor Real - Toro
Ik zag een bericht waarin staat dat de heer Parker 90 punten geeft aan de Toro 2006 van Bodegas Sabor Real. Men maakt meteen een link met de wijn die in Delhaize voor een prikje te koop staat. In Delhaize staat die aan 6.99 euro. Maar de fles op hun site heeft een ander etiket en daar staat niet Toro, maar Campina joven op. Wat moet ik mij hier bij voorstellen Confused?

"There is a reason why people have unhealthy obsessions with Burgundy (...)." (Clark Z. Terry)
18-01-2010, 09:52 PM
Bericht: #2
RE: Bodegas Sabor Real - Toro
http://www.delhaizewineworld.be/_nl/fich...1&N=0&Sw=0

"There is a reason why people have unhealthy obsessions with Burgundy (...)." (Clark Z. Terry)
19-01-2010, 04:53 PM
Bericht: #3
RE: Bodegas Sabor Real - Toro
Joven betekent dat ie niet op hout heeft gelegen. (dan heb je nog crianza, reserva, gran reserva) De cuvée die RP bespreekt heeft zeker hout gehad (The 2006 Toro was aged in French and American oak, 50% new) dus is zeker niet dezelfde wijn.
19-01-2010, 05:24 PM
Bericht: #4
RE: Bodegas Sabor Real - Toro
Thanks!

"There is a reason why people have unhealthy obsessions with Burgundy (...)." (Clark Z. Terry)
08-12-2012, 10:45 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 10-12-2012 om 11:13 PM door Terretoir.)
Bericht: #5
RE: Bodegas Sabor Real - Toro
Bodegas Campiña Toro Sabor Real Joven 2008 nu in het glas, pop and pour

6 Flesjes van gekregen en deze goed bevonden! Kruidige neus met wat alcohol, een redelijk volle mond die zich van in de aanzet tot het einde mooi toont. Fruit is hier wat meer op de achtergrond maar laat dat net zen charme zijn, frisse wijn die zich mooi zou tonen bij wat pittigere gerechten. Voor de prijs lijkt me dit toch een een aanrader. Geen super Spanjaard, wel een eerlijke frisse wijn! My 2 ct's

Dag 2 wat meer afgevlakt en een ideaal drinkwijntje... niks op tegen!

Jij en ik, zei ik, we zijn een schitterende blend van twee rijpe singles. Ja, zei je, that's the spirit! Beter nog, zei ik, taste the spirit... --- Geert De Kockere
29-03-2013, 01:41 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 29-03-2013 om 01:42 AM door Terretoir.)
Bericht: #6
RE: Bodegas Sabor Real - Toro
Nog eens eentje opengedaan en ik blijf bij men mening hierboven, voor zen prijs een lekker drinkwijntje. Ik spreek wel degelijk over de Joven. Ik heb er slechtere gedronken voor meer geld :-)

Jij en ik, zei ik, we zijn een schitterende blend van twee rijpe singles. Ja, zei je, that's the spirit! Beter nog, zei ik, taste the spirit... --- Geert De Kockere


Ga naar locatie: