Welkom, gast!


 
Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Domaine Brusset Côtes du Rhône
18-01-2010, 07:09 PM
Bericht: #1
Domaine Brusset Côtes du Rhône
ik heb onlangs de 2007 gedronken : ik heb heel weinig ervaring met CdR, ik kon hem moeilijk inschatten, een score van 86 gegeven > heeft er iemand ervaring met deze wijn?
15-03-2010, 10:40 PM
Bericht: #2
Laurent Brusset, Côtes du Rhône 2006
Vandaag eerste fleske opengetrokken van de instapwijn van Laurent Brusset.

Colruyt Klassewijnen, nieuwe catalogus voorjaar 2010,
6,50 € (standaardprijs)
maar, momenteel -10 % bij eerste bestelling + 48 fl.

dus slechts 5,85 € Exclamation betaald.

Meteen fruitige aanzet, en ook in de mond bijzonder aangenaam.
Echt sappig zwart en rood fruit en zachte kruiden.
Echt een superwijntje voor die prijs. De goede jaargang 2006 komt duidelijk naar boven, zelfs in zulk een kleine wijn. Echt een fantastische ontdekking.
Dit is één van de 'grootste kleine wijntjes' die ik recent gedronken heb.

(83/100)

Ik ben maar wat blij met dit proefoordeel, want heb er 30 flessen van gekocht voor mijn grootmoeder (no worries, we hebben hele grote familie) en 4 voor mezelf... Big Grin
(en 24 fl. van de Chateau de Nages, Diana, om aan te vullen; zou ook P/K zeer goed moeten zijn).
15-03-2010, 11:53 PM
Bericht: #3
RE: Domaine Brusset Côtes du Rhône Villages Cairanne Les Travers
Heb je hier de Gigondassen al van gedronken, Roeland?
15-03-2010, 11:58 PM
Bericht: #4
RE: Domaine Brusset Côtes du Rhône Villages Cairanne Les Travers
nope. (nog) niet.

goed/niet goed ?

die 2006 die nu nog in de catalogus staat (hauts de montmirail) is met de 10 % wel verleidelijk. Smile
16-03-2010, 03:35 PM
Bericht: #5
RE: Domaine Brusset Côtes du Rhône Villages Cairanne Les Travers
Vind ik ook, heb tot nu toe steeds aan de verleiding kunnen weerstaan... Wink
Niemand deze wijn (Gigondas) ooit gekocht (en gedronken)?
16-03-2010, 06:57 PM
Bericht: #6