Welkom, gast!


 
Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
hostellerie l'esco wetteren
28-09-2012, 06:56 PM
Bericht: #1
hostellerie l'esco wetteren
Hoogstwaarschijnlijk mijn nieuwe werkgever Wink
Ben nu drie keer geweest en elke keer toch verrast over het eten, de schwung en de leuke wijnkeuze.
Ze werken bijna voor 100% met lokale, belgische produkten en de wijnkeuze zit totnutoe zeer goed (als ik er bij kom uiteraard nog beter en verrassender Tongue) .
De chef heeft stage gelopen bij een aantal michelin * restaurants en ondertussen ook een volledige stage bij noma afgewerkt en dat merk je wel in het bord. P/Q zeer goed.
http://hostellerielesco.com/lesco.html
vlak bij de autosnelweg en privéparking :-)

champagne: in victory you deserve it, in defeat you need it (napoléon)
29-09-2012, 01:27 PM
Bericht: #2
RE: hostellerie l'esco wetteren
(28-09-2012 06:56 PM)jazzper schreef:  Hoogstwaarschijnlijk mijn nieuwe werkgever Wink
Ben nu drie keer geweest en elke keer toch verrast over het eten, de schwung en de leuke wijnkeuze.
Ze werken bijna voor 100% met lokale, belgische produkten en de wijnkeuze zit totnutoe zeer goed (als ik er bij kom uiteraard nog beter en verrassender Tongue) .
De chef heeft stage gelopen bij een aantal michelin * restaurants en ondertussen ook een volledige stage bij noma afgewerkt en dat merk je wel in het bord. P/Q zeer goed.
http://hostellerielesco.com/lesco.html
vlak bij de autosnelweg en privéparking :-)

Als ge ons nu nog de wijnlijst eens doorstuurt komen we mss eens langs Wink

Als men alles en iedereen spaart en beschermt, heeft men volstrekt niks te zeggen (Marc Mijlemans)
29-09-2012, 05:07 PM
Bericht: #3
RE: hostellerie l'esco wetteren
(29-09-2012 01:27 PM)vinejo schreef:  
(28-09-2012 06:56 PM)jazzper schreef:  Hoogstwaarschijnlijk mijn nieuwe werkgever Wink
Ben nu drie keer geweest en elke keer toch verrast over het eten, de schwung en de leuke wijnkeuze.
Ze werken bijna voor 100% met lokale, belgische produkten en de wijnkeuze zit totnutoe zeer goed (als ik er bij kom uiteraard nog beter en verrassender Tongue) .
De chef heeft stage gelopen bij een aantal michelin * restaurants en ondertussen ook een volledige stage bij noma afgewerkt en dat merk je wel in het bord. P/Q zeer goed.
http://hostellerielesco.com/lesco.html
vlak bij de autosnelweg en privéparking :-)

Als ge ons nu nog de wijnlijst eens doorstuurt komen we mss eens langs Wink

k zal na mijn eerste werkdag eens zien of ik ze kan bemachtigen (heb totnutoe steeds het menu met aangepaste wijnen genomen :-)

champagne: in victory you deserve it, in defeat you need it (napoléon)
10-10-2012, 09:32 PM
Bericht: #4
RE: hostellerie l'esco wetteren
Vlakbij mijn kantoor, al een paar keer geweest, altijd zeer lekker, en de wijnen goed...aangepast, zou wel wat avontuurlijker mogen van mij. Maar goed adres !
11-10-2012, 05:56 PM
Bericht: #5
RE: hostellerie l'esco wetteren
(10-10-2012 09:32 PM)Rick schreef:  Vlakbij mijn kantoor, al een paar keer geweest, altijd zeer lekker, en de wijnen goed...aangepast, zou wel wat avontuurlijker mogen van mij. Maar goed adres !

dat wordt mijn taak vanaf wanneer er een fulltime is :-) en ik hou van avontuurlijke wijnen...

champagne: in victory you deserve it, in defeat you need it (napoléon)


Ga naar locatie: