Welkom, gast!


 
Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
deel wijnkelder te koop
20-11-2012, 10:47 AM
Bericht: #1
deel wijnkelder te koop
Hallo,

als liefhebber van wijn is mijn smaak de afgelopen jaren fel geëvolueerd van de betere, traditioneel gemaakte wijnen richting de natuurlijke wijnen.
Enfin, eigenlijk drink ik liever niets anders meer...
Daarbij zit ik natuurlijk nog met een redelijke voorraad traditionele wijnen, die ik liever kwijt ben want ik ga er toch niet in slagen om die in de komende jaren op te drinken Wink
Mochten er geïnteresseerden zijn die enkele wijnen willen overnemen aan de aankoopprijs die ik ze gekocht heb, laat maar weten. Er zijn oa wijnen bij die ik aangekocht heb via Dirk Grandry, waarvan ik weet dat er hier op dit forum wel enkele mensen zijn die houden van deze wijnen.
Het betreft oa Chateau des tours 2005/2006, Flors de la peira 2006, grand nicolet rasteau vieilles vignes 2007, l'oustal blanc naick 6/naick 7, les obriers de la peira 2007, the ojaj vineyard 2005, domaine des aubuisieres chenin 2009, domaine des corbillieres 2009, produttori del barbaresco langhe 07/08, fondreche persia en nadal 06/07, l'euziere 07, ch d'oupia 07, ch de ségriès 07, l'hortus 07
Alle wijnen zijn correct bewaard in een ideale wijnkelder.
Laat maar weten als je interesse hebt.

mvg,

Stijn
20-11-2012, 02:29 PM
Bericht: #2
RE: deel wijnkelder te koop
Dag Stijn,
Leuk lijstje.
Als je niet graag de prijzen openbaar maakt, wil je dan eens een lijstje via PM sturen?
thank you,
Marc


Ga naar locatie: