Welkom, gast!


 
Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
DRUIVEN OOGSTEN IN JE BLOOTJE, EEN ALOUD RITUEEL
13-01-2013, 12:10 PM
Bericht: #1
DRUIVEN OOGSTEN IN JE BLOOTJE, EEN ALOUD RITUEEL
Mike Hayes, een Australische wijnbouwer, plant een deel van zijn druiven te oogsten in zijn blootje. Dit zal niet op een willekeurig moment gebeuren, nee, dat zal bij volle maan gebeuren. De man beroept zich op eigen onderzoek dat onomstotelijk uitwijst dat dit frisse wijnbouwritueel meer dan 4000 jaar oud is. Wijnbouwtechnisch is dit naakte oogsten niet echt dom, aldus Mike Hayes, want dierenvellen kunnen bacteriële infecties veroorzaken tijdens het wijn maken. Uiteraard wordt de wijn gevinifieerd in ondergrondse amforen en zonder enige kunstmatige toevoeging. Ik wacht vol spanning op het YouTube filmpje. Benieuwd of hij zijn naturelle lichaam over de druiven zal rollen bij het kneuzen. Hopelijk wordt hij van al die rituelen niet al te opgewonden. Naked Wine, wordt het een nieuwe rage? 2013 zal het uitwijzen.

Bron:
http://www.huffingtonpost.com/2012/12/18...24880.html
13-01-2013, 12:49 PM
Bericht: #2
RE: DRUIVEN OOGSTEN IN JE BLOOTJE, EEN ALOUD RITUEEL
(13-01-2013 12:10 PM)de populist schreef:  . Ik wacht vol spanning op het YouTube filmpje. Benieuwd of hij zijn naturelle lichaam over de druiven zal rollen bij het kneuzen. Hopelijk wordt hij van al die rituelen niet al te opgewonden.

woeha
thumbsup

Als men alles en iedereen spaart en beschermt, heeft men volstrekt niks te zeggen (Marc Mijlemans)
13-01-2013, 12:56 PM
Bericht: #3
RE: DRUIVEN OOGSTEN IN JE BLOOTJE, EEN ALOUD RITUEEL
pfff, niks aan, drink al jaren wijn in mijne blote....
13-01-2013, 12:56 PM
Bericht: #4
RE: DRUIVEN OOGSTEN IN JE BLOOTJE, EEN ALOUD RITUEEL
Dat hij maar oppast bij het ontstelen ... :-)

Filip R
14-01-2013, 05:39 PM
Bericht: #5
RE: DRUIVEN OOGSTEN IN JE BLOOTJE, EEN ALOUD RITUEEL
Eigenlijk doet deze man niemand geen kwaad hé. Enfin, zolang dat hij niet gaat beweren dat hij de stof van de kleren van zijn collega's ruikt in hun wijnen is er, wat mij betreft, niet echt een probleem. Zot zijn doet geen zeer.
14-01-2013, 06:24 PM
Bericht: #6
RE: DRUIVEN OOGSTEN IN JE BLOOTJE, EEN ALOUD RITUEEL
:-) Nee, da's waar. Lomp zijn, dat doet wel zeer (zeg ik altijd)


Ga naar locatie: