Welkom, gast!


 
Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Framboise Boon 2011
03-08-2013, 11:51 AM
Bericht: #1
Framboise Boon 2011
Gisterenavond fles (75cl) Framboise Boon 2011 geopend.
Framboise Boon is een bier van spontane gisting, bereid uit oude Lambiek van Lembeek gerijpt op houten vaten, rijpe frambozen (200 gr per liter) en een kleine hoeveelheid krieken. De delikate lambieksmaak, in een perfect huwelijk met de fluweelzachte smaak van rijpe frambozen maken van Framboise Boon een aangenaam rosé-aperitiefbier.
Zoals het op etiket vermeld zou ik het niet beter kunnen omschrijven.
Gewoon schitterend bij dit warme weer, goed gekoeld en geschonken in fluitjesglazen. Bevat slechts 5% alcohol.
Spijtig genoeg mijn laatste fles, ga er zeker nog van bij halen.
03-08-2013, 12:38 PM
Bericht: #2
RE: Framboise Boon 2011
(03-08-2013 11:51 AM)JT schreef:  Gisterenavond fles (75cl) Framboise Boon 2011 geopend.
Framboise Boon is een bier van spontane gisting, bereid uit oude Lambiek van Lembeek gerijpt op houten vaten, rijpe frambozen (200 gr per liter) en een kleine hoeveelheid krieken. De delikate lambieksmaak, in een perfect huwelijk met de fluweelzachte smaak van rijpe frambozen maken van Framboise Boon een aangenaam rosé-aperitiefbier.
Zoals het op etiket vermeld zou ik het niet beter kunnen omschrijven.
Gewoon schitterend bij dit warme weer, goed gekoeld en geschonken in fluitjesglazen. Bevat slechts 5% alcohol.
Spijtig genoeg mijn laatste fles, ga er zeker nog van bij halen.

Krijg er goesting van, ga dit toch eens zoeken in den Hopduvel..
Wij dronken toevallig gisteren na de cremant de Jura uit dezelfde fluitglaasjes een GC Rodenbach V 2009, vonden we ook héérlijk.

Als men alles en iedereen spaart en beschermt, heeft men volstrekt niks te zeggen (Marc Mijlemans)


Ga naar locatie: