Welkom, gast!


 
Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
pakhuis, gent
06-09-2013, 05:09 PM
Bericht: #1
pakhuis, gent
Gisteren nog eens in Pakhuis gegeten in Gent. Eigenlijk nog geen een keer ontgoocheld geweest. Steeds lekker eten, vriendelijke bediening, en p/k correct. Redelijk aanbod van wijnen ook. Gisteren een Australische pinot noir gedronken van Trentham. Zoals kon verwacht worden redelijk zwoel, maar heeft me bijzonder gesmaakt bij de teri yaki steak!

Trying to define wine at one particular moment is like photographing the sky and assuming it will always look like that picture. (Eric Asimov)
06-09-2013, 05:29 PM
Bericht: #2
RE: pakhuis, gent
(06-09-2013 05:09 PM)Olivier schreef:  Gisteren nog eens in Pakhuis gegeten in Gent. Eigenlijk nog geen een keer ontgoocheld geweest. Steeds lekker eten, vriendelijke bediening, en p/k correct. Redelijk aanbod van wijnen ook. Gisteren een Australische pinot noir gedronken van Trentham. Zoals kon verwacht worden redelijk zwoel, maar heeft me bijzonder gesmaakt bij de teri yaki steak!

Ook reeds verschillende keren geweest, dik in orde. Slurp

My tastes are simple, I am easily satisfied with the best.
Winston Churchil
06-09-2013, 11:10 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 06-09-2013 om 11:24 PM door Terretoir.)
Bericht: #3
RE: pakhuis, gent
In onze Gent periode ook geweest, correct gegeten en mooie Whiskey gedronken. Toen een hammetje gegeten als hoofdgerecht. Rest weet ik niet meer :-) Afsluiter was een lekkere Bruichladdich!

Jij en ik, zei ik, we zijn een schitterende blend van twee rijpe singles. Ja, zei je, that's the spirit! Beter nog, zei ik, taste the spirit... --- Geert De Kockere


Ga naar locatie: