Welkom, gast!


 
Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
vitisvin
27-09-2013, 06:38 PM
Bericht: #1
vitisvin
Mail gekregen, ken het huis niet, iemand ervaring mee?

http://vitisvin.be/nieuws/herfstdegustatie-2013

My tastes are simple, I am easily satisfied with the best.
Winston Churchil
27-09-2013, 06:44 PM
Bericht: #2
RE: vitisvin
(27-09-2013 06:38 PM)shiraz schreef:  Mail gekregen, ken het huis niet, iemand ervaring mee?

http://vitisvin.be/nieuws/herfstdegustatie-2013

Ja, ken ik, goeie gast, heeft een mooi aanbod.

Als men alles en iedereen spaart en beschermt, heeft men volstrekt niks te zeggen (Marc Mijlemans)
05-02-2015, 12:24 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 05-02-2015 om 12:26 AM door shiraz.)
Bericht: #3
RE: vitisvin
ter info

http://vitisvin.be/nieuws/degustatie-ita...erdag-7-fe

My tastes are simple, I am easily satisfied with the best.
Winston Churchil
05-02-2015, 03:04 AM
Bericht: #4
RE: vitisvin
(05-02-2015 12:24 AM)shiraz schreef:  ter info

http://vitisvin.be/nieuws/degustatie-ita...erdag-7-fe

thank you voor de info

valt na een 24-uur shift, maar ik ga toch proberen gaan (ik zal stokjes onder mijn oogleden steken Smile )

het leven is te kort om slechte wijn te drinken
05-02-2015, 08:43 AM
Bericht: #5
RE: vitisvin
Hij zou eindelijk zijn prijzen eens op zijn website mogen plaatsen.. taz

Als men alles en iedereen spaart en beschermt, heeft men volstrekt niks te zeggen (Marc Mijlemans)
20-04-2015, 12:25 PM
Bericht: #6
RE: vitisvin
ter info
http://vitisvin.be/nieuws/lentedegustati...ondag-26-a

My tastes are simple, I am easily satisfied with the best.
Winston Churchil
20-04-2015, 07:42 PM
Bericht: #7
RE: vitisvin
Heeft die gast nu zijn prijzen al op website gezet?

Moest Drongen dichter bij huis liggen zou ik die gast wel eens willen spreken.

There are no standards of taste in wine... Each man's own taste is the standard, and a majority vote cannot decide for him or in any slightest degree affect the supremacy of his own standard.
Mark Twain (1835-1910)
20-04-2015, 08:13 PM
Bericht: #8
RE: vitisvin
Don, als ge u registreert dan zijn de prijzen zichtbaar.

My tastes are simple, I am easily satisfied with the best.
Winston Churchil
20-04-2015, 08:16 PM
Bericht: #9
RE: vitisvin
(20-04-2015 08:13 PM)shiraz schreef:  Don, als ge u registreert dan zijn de prijzen zichtbaar.

Maar ik wíl mij niet registreren gewoon om zijn prijzen te zien.. Als ik mij op elke wijnhandelsite zou moeten registreren t zou mooi zijn..Heeft nochtans een zeer mooi aanbod (is ook sommelier conseil trouwens)

Als men alles en iedereen spaart en beschermt, heeft men volstrekt niks te zeggen (Marc Mijlemans)
20-04-2015, 10:14 PM
Bericht: #10
RE: vitisvin
(20-04-2015 08:16 PM)vinejo schreef:  
(20-04-2015 08:13 PM)shiraz schreef:  Don, als ge u registreert dan zijn de prijzen zichtbaar.

Maar ik wíl mij niet registreren gewoon om zijn prijzen te zien.. Als ik mij op elke wijnhandelsite zou moeten registreren t zou mooi zijn..Heeft nochtans een zeer mooi aanbod (is ook sommelier conseil trouwens)

Web sites waar ik niet direct de prijzen kan zien of waarbij men allerlei acrobatische toeren moet uithalen om hun coördinaten of contactgegevens te vinden genereren bij mij een zeker gevoel van wantrouwen.
Maar dat zal wel aan mij liggen.Blush

There are no standards of taste in wine... Each man's own taste is the standard, and a majority vote cannot decide for him or in any slightest degree affect the supremacy of his own standard.
Mark Twain (1835-1910)
21-04-2015, 07:53 AM
Bericht: #11
RE: vitisvin
(20-04-2015 10:14 PM)don quichotte schreef:  
(20-04-2015 08:16 PM)vinejo schreef:  
(20-04-2015 08:13 PM)shiraz schreef:  Don, als ge u registreert dan zijn de prijzen zichtbaar.

Maar ik wíl mij niet registreren gewoon om zijn prijzen te zien.. Als ik mij op elke wijnhandelsite zou moeten registreren t zou mooi zijn..Heeft nochtans een zeer mooi aanbod (is ook sommelier conseil trouwens)

Web sites waar ik niet direct de prijzen kan zien of waarbij men allerlei acrobatische toeren moet uithalen om hun coördinaten of contactgegevens te vinden genereren bij mij een zeker gevoel van wantrouwen.
Maar dat zal wel aan mij liggen.Blush

Helemaal mee eens!

Trying to define wine at one particular moment is like photographing the sky and assuming it will always look like that picture. (Eric Asimov)
24-04-2015, 08:18 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 24-04-2015 om 08:21 AM door Venne.)
Bericht: #12
RE: vitisvin
idd Don! Dat is het eerste waar ik naar zoek/kijk als ik op een website kom die ik nog niet ken. Al hilarische dingen tegengekomen en meestal is er str*nt aan den dikke knikker
Ook het "Wie zijn wij" of hun voorstelling spreekt soms als boekdelen..... zeggen dat ze de wijnboeren allemaal persoonlijk kennen , ze het domein zelf ontdekt hebben , exclusieve invoerder zijn en de wijn rechtstreeks importeren enz... en als ik dan dat gamma bekijk weet je zo dat ze dat allemaal niet doen maar bij andere wijnhandelaars kopen en doorverkopen.
En zo zijn er nog honderden leuke dingen in de wijnwereld :-)

Wine is sunlight , held together by water !
24-04-2015, 10:11 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 24-04-2015 om 10:27 AM door Kris G.)
Bericht: #13
RE: vitisvin
de prijslijst die van kracht is tijdens de tasting in bijlage

als ik voor iemand iets moet meebrengen mag je me een PB sturen, ik passeer er sowieso eens dit weekend

die kritiek hierboven is toch wat overdreven vind ik hoor, hij heeft me zijn keuze om de prijzen niet direct weer te geven uitgelegd, niet dat ik er volledig achter sta Wink maar dit heeft niks te maken met duistere toestanden of zo, hij is heel correct (en nee : ik heb geen aandelen bij VitisVin Wink )

hij organiseert een paar keer per jaar een mooie degustatie, ik vind hem wel een tik te duur, dat is mijn enigste punt van kritiek, maar hij heeft wel een mooi aanbod en je kan eerst proeven, wat bv. bij Superiore niet het geval is, nu zelfs twee wijnen met wel een heel speciale keuze qua druif... Wink


Bijlagen
.pdf  Prijslijst Lentedegustatie 2014.pdf (Grootte: 765 KB / Aantal keer gedownload: 36)

het leven is te kort om slechte wijn te drinken
24-04-2015, 11:41 AM
Bericht: #14
RE: vitisvin
Uiteraard verdenken we hem niet van duistere toestanden, Kris, die gast is totaal ok en heeft een zeer mooi aanbod. Maar je prijzen niet afficheren en mensen verplichten om in te loggen om op die manier aan de emailadressen te geraken vind ik dan weer wel totaal fout. Met een nieuwsbrief kan je dit ook, maar dan moet je wel de moeite doen om er geregeld één te schrijven natuurlijk.
Jammer, zou voor mij nochtans serieus in aanmerking komen anders.

PS : mooie kortingen op die prijslijst!

Als men alles en iedereen spaart en beschermt, heeft men volstrekt niks te zeggen (Marc Mijlemans)
24-04-2015, 01:22 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 24-04-2015 om 01:23 PM door don quichotte.)
Bericht: #15
RE: vitisvin
(24-04-2015 10:11 AM)Kris G schreef:  ..............
die kritiek hierboven is toch wat overdreven vind ik hoor, hij heeft me zijn keuze om de prijzen niet direct weer te geven uitgelegd, niet dat ik er volledig achter sta Wink maar dit heeft niks te maken met duistere toestanden of zo, hij is heel correct (en nee : ik heb geen aandelen bij VitisVin Wink )

Wat geeft die handelaar dan op als motivatie om zijn prijzen niet te publiceren?

Ik heb een aantal prijzen vergeleken met de concurrentie en voor deze gevallen waren zijn standaardprijzen niet competitief.
Zijn promotieprijzen met de kortingen zijn wel competitief.
Koppelt deze handelaar geen voorwaarden aan deze kortingen?

There are no standards of taste in wine... Each man's own taste is the standard, and a majority vote cannot decide for him or in any slightest degree affect the supremacy of his own standard.
Mark Twain (1835-1910)
24-04-2015, 01:28 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 24-04-2015 om 01:39 PM door Kris G.)
Bericht: #16
RE: vitisvin
nope geen extra voorwaarden, en er kan per fles gekocht worden, buiten promo-periodes hebben forumleden sowieso 10% korting, maar ik vind het dan nog steeds een tik te duur, maar misschien is een vergelijking maken met bv. Superiore niet 100% eerlijk, ik wil eigenlijk wel iets meer betalen als ik eerst kan proeven, die extra centen win je dan eigenlijk wel terug door het kleiner aantal miskopen Wink

het leven is te kort om slechte wijn te drinken
24-04-2015, 05:42 PM
Bericht: #17
RE: vitisvin
(24-04-2015 01:28 PM)Kris G schreef:  nope geen extra voorwaarden, en er kan per fles gekocht worden, buiten promo-periodes hebben forumleden sowieso 10% korting, maar ik vind het dan nog steeds een tik te duur, maar misschien is een vergelijking maken met bv. Superiore niet 100% eerlijk, ik wil eigenlijk wel iets meer betalen als ik eerst kan proeven, die extra centen win je dan eigenlijk wel terug door het kleiner aantal miskopen Wink

Daarmee ben ik het eens, ik koop ook veel liever bij een wijnhandelaar dan via het net. Maar dan moet hij mij wel zonder voorwaarden zijn prijzen geven.

Als men alles en iedereen spaart en beschermt, heeft men volstrekt niks te zeggen (Marc Mijlemans)
24-04-2015, 09:47 PM
Bericht: #18
RE: vitisvin
@ Kris G,

Ik kom hier wel even terug op mijn vraag welke motivering vitivin geeft om zijn prijzen niet direct te publiceren.

There are no standards of taste in wine... Each man's own taste is the standard, and a majority vote cannot decide for him or in any slightest degree affect the supremacy of his own standard.
Mark Twain (1835-1910)
24-04-2015, 10:44 PM
Bericht: #19
RE: vitisvin
(24-04-2015 09:47 PM)don quichotte schreef:  @ Kris G,

Ik kom hier wel even terug op mijn vraag welke motivering vitivin geeft om zijn prijzen niet direct te publiceren.

hij wil de geïnteresseerden kunnen bereiken ivm tastings en zo, ik sta ook niet zo achter dat idee, ik denk dat het zeker niet helpt naar verkoop toe, ik ben ook geen fan van om me te moeten inloggen op een site, maar is een commerciële keuze, hij doet daar niks verkeerd mee hé Wink en zijn tastings zijn wel steeds de moeite, en gratis Smile

het leven is te kort om slechte wijn te drinken
24-04-2015, 10:50 PM
Bericht: #20
RE: vitisvin
(24-04-2015 10:44 PM)Kris G schreef:  
(24-04-2015 09:47 PM)don quichotte schreef:  @ Kris G,

Ik kom hier wel even terug op mijn vraag welke motivering vitivin geeft om zijn prijzen niet direct te publiceren.

hij wil de geïnteresseerden kunnen bereiken ivm tastings en zo, ik sta ook niet zo achter dat idee, ik denk dat het zeker niet helpt naar verkoop toe, ik ben ook geen fan van om me te moeten inloggen op een site, maar is een commerciële keuze, hij doet daar niks verkeerd mee hé Wink en zijn tastings zijn wel steeds de moeite, en gratis Smile

Hij doet daar inderdaad niets verkeerd mee maar strategisch commercieel (veel) te weinig.

There are no standards of taste in wine... Each man's own taste is the standard, and a majority vote cannot decide for him or in any slightest degree affect the supremacy of his own standard.
Mark Twain (1835-1910)
25-04-2015, 12:30 PM
Bericht: #21
RE: vitisvin
Hey Kris, ik had het niet alleen over de Vitisvin website hé!

Wine is sunlight , held together by water !
25-04-2015, 03:16 PM
Bericht: #22
RE: vitisvin
(25-04-2015 12:30 PM)Venne schreef:  Hey Kris, ik had het niet alleen over de Vitisvin website hé!

I know ;-)

het leven is te kort om slechte wijn te drinken
27-04-2015, 10:29 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 27-04-2015 om 10:32 AM door Kris G.)
Bericht: #23
RE: vitisvin
verslagje van tasting :

ik heb wel maar een beperkt deel vh aanbod geproefd

Lafage - Les Aspres - Cuvée Léa 2012
mooi fris fruit, in balans, hele mooie p/k, score 88

Weingut Judith Beck - Pannobile 2010
blend van Zweigelt, Blaufrankisch en St. Laurent, krijgt hoge scores van de goeroes, maar totaal niet mijn stijl : gewoon te weinig materie en komt dun over, niet eerlijk om deze punten te geven vind ik

Weingut Judith Beck - Blaufrankisch Altenberg 2011
wauw, wat een aangename verrassing na hun vorige wijn : vol en rijk, hier wel veel materie, prikkelende tannines die verfijnd zijn, en hier zit nog veel toekomst in, gelimiteerde productie van slechts 1500 flessen met 100% Blaufrankisch, score 91+

Ixsir Grande Réserve Rouge 2010

nog 2-3 jaartjes geduld met deze wijn, nu nog een tanninebom, maar het hout was wel al mooi geïntegreerd, vanille en rood fruit, niet gescoord wegens de moeilijke fase waarin hij nu zit, maar zeker potentieel

Ixsir El Red 2011
was niet voorzien op de tasting, maar gewoon even gevraagd of er een fles open mocht om te proeven en dit werd direct gedaan thumbsup ik heb hem dus wel geproefd 10 seconden nadat de kurk eruit was Wink veel te jong is hier nog een understatement, 10-15 jaar laten liggen lijkt me aangewezen, , rijke en volle neus met rood fruit en redelijk wat hout, in de mond structuur en materie, maar eigenlijk nu in een ondrinkbare fase, maar wel veel potentieel, niet gescoord, als dit goed komt TFT-materiaal qua kwaliteit

Maison Saint-Aix Rosé 2014
ik ben dus echt geen rosé-drinker, maar toch eens geprobeerd : lichte kleur en ook licht qua materie, maar wel veel lengte in het midden-deel, niet gescoord

Champagne Eric Legrand
hun gamma geproefd, viel iets minder in mijn smaak, maar heeft meer met stijl te maken dan met kwaliteit

Bodegas Maurodos - Prima - Toro 2012
100% Tempranillo, easy drinker met frisse zuren die boeiend blijft, p/k echt top

Astrales - Ribera del Duero 2011
100% Tempranillo die 22 maanden eik heeft gezien, net na het ontkurken pot gesloten, maar na wat zuurstof kwam hij er wel mooi door, veel materie en het hout is al goed geïntegreerd, rood fruit, vanille, mooie zuren die toch wat tegenwerking krijgen van een subtiel zoet tintje, score 90

Chianti Classico Casanuova di Nittardi - Nittardi 2011
3% Canaiolo Nero als aanvulling, score 87

Chianti Classico Riserva - Nittardi 2010
mijn 1e slok gaf me een wauw-gevoel, één van de betere wijnen uit deze appelatie die ik al heb geproefd, perfect in balans, de 5% Merlot als aanvulling werkt ook veel beter dan die 3% hierboven, nog duidelijk aanwezige jonge tannines die zich prominent tonen, maar komen wel zacht over, deze wijn heeft zowel structuur, materie als elegantie, en het nodige potentieel, score 92

San Polino - Rosso 2013
lichtjes atypisch voor een jonge Rosso, meestal zit die hoger in zuren, hier iets meer bittere toetsen, mooie wijn om jong te drinken

San Polino - Brunello 2009
een aangename verrassing na hun lichtjes tegenvallende 2008, hier zit zeker potentieel in om binnen 7-12 jaar een heel mooi glas wijn te krijgen, zoals bij de Rosso zijn de zuren binnen de perken gebleven, hij moet het meer hebben van zijn materie en structuur, die combinatie levert een indrukwekkend lang middenpallet op, het komt goed met deze wijn, maar geduld is vereist, als ik dan even terugkoppel naar de Astrales of El Red ben ik hier wel meer overtuigd dat het volledig goed komt met deze wijn, score 92

op nog niet veel gratis commerciële tastings zo'n niveau kunnen proeven applaus

het leven is te kort om slechte wijn te drinken
27-04-2015, 10:39 AM
Bericht: #24
RE: vitisvin
op nog niet veel gratis commerciële tastings zo'n niveau kunnen proeven applaus
[/quote]

Helemaal mee eens

My tastes are simple, I am easily satisfied with the best.
Winston Churchil
27-04-2015, 07:57 PM
Bericht: #25
RE: vitisvin
Citaat:op nog niet veel gratis commerciële tastings zo'n niveau kunnen proeven

ziet er inderdaad wel goed uit. Merci voor het verslag trouwens! cheers

Trying to define wine at one particular moment is like photographing the sky and assuming it will always look like that picture. (Eric Asimov)
28-04-2015, 04:01 PM
Bericht: #26
RE: vitisvin
ik heb het deze middag nog met de patron over zijn website gehad : hij wil er geen webshop van maken, de site is vnl bedoeld als infobron, op eenvoudig verzoek via telefoon of mail krijg je zijn prijslijst, of je kan je registreren, hij heeft liever een persoonlijke aanpak Smile we zijn (wat een verrassing Wink ) nog even over wijn aan de klap geraakt en ik verbaas me toch steeds over zijn kennis en passie over het wijngebeuren, toch eens wat prijzen vergeleken natuurlijk en zijn degustatie-prijzen zitten wel niet slecht, paar mooie kortingen bij, laatste weekend van oktober is er de herfstdegustatie

het leven is te kort om slechte wijn te drinken
28-04-2015, 06:57 PM
Bericht: #27
RE: vitisvin
Is zijn goed recht natuurlijk. Maar het effect van zijn "persoonlijke aanpak" voor mij is dat ik er niet koop Cool

Trying to define wine at one particular moment is like photographing the sky and assuming it will always look like that picture. (Eric Asimov)
26-10-2015, 01:26 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 26-10-2015 om 01:27 AM door Kris G.)
Bericht: #28
RE: vitisvin
dit weekend wat rood vocht weesten proeven Wink

Quinta de la Rosa - Douro - DouRosa Red 2013 (7,95 €)
p/k goeie instapper

Quinta de la Rosa - Douro Tinto 2012 (11,50 €)
kleine broertje van de Reserva die me p/k minder kon overtuigen, score 87

Quinta de la Rosa - Douro Reserva 2012 (24,50 €)
structuur, potentieel en mooie aciditeit, score 90

Grand Corbin Despagne 2012 (24,95 €)
nu in een mooie jonge fase, heel open en zeer easy drinker, minder stug dan veel bdx 2011, maar kon me niet overtuigen richting kopen

Chapelle de Potensac 2010 (14,95 €)
nog niet gesloten en p/k OK, maar niet echt een wijn die ik per se in mijn garage wil hebben liggen

Rioja - Ares Crianza 2011 (9,50 €)
easy drinker op zijn jong fruit, crowd-pleaser (voor wat het waard is : RP90, en nee natuurlijk is hij geen 90 score waard Tongue maar p/k wel OK)

Rioja - Pujanza Hado 2012 (11,50 €)
ander type wijn dan de Ares, minder op zijn fruit gemaakt en hier zit nog wat potentieel in ook (RP90)

Rioja - Pujanza Finca Valdepoleo 2011 (16,50 €)
voor een kleine upgrade in prijs krijg je wel een serieuze upgrade in kwaliteit, ik denk binnen 2-3 jaar op zijn best (RP92)

Rioja - Pujanza Norte 2011 (46,50 €)
beetje rare prijssetting van dit domein, maar ik moet wel toegeven dat deze er echt wel bovenuit steekt : zeer veel potentieel met frisse, elegante en fruitige zuren, structuur, versmelt mooi in de mond, maar ik schat nog 6-8 jaar vooraleer dit zijn top bereikt (RP94), eigen score 92-94+

Ixsir Altitudes Red 2010 (14,95 €)
blend van CS, Syrah, Tempranillo en Caladoc (kruising Grenache en Malbec) mooi fruit, goed in balans en goede p/k

Ixsir Grande Réserve 2010 (23,95 €)
deze blend van CS en Syrah deed het nu beter dan 6 maanden geleden, al beter versmolten en toegankelijker, de elementen zijn aanwezig om binnen 2-3 jaar een mooie wijn te geven, de score zou dan toch met een "9" moeten beginnen

Ixsir El Red 2011 (46,95 €)
hier hetzelfde verhaal als bij de Grande Réserve : op 6 maanden tijd al een mooie evolutie in de goede richting ondergaan, vorige keer had ik echt nog twijfels of dit wel ging goed komen, maar die overtuiging begint er nu toch te komen, blend van Syrah, CS en Merlot, de wijnbouwer tast zelf in het duister over wanneer dit op zijn top zal zijn, is een jong domein en deze topper wordt nog maar heel recent gemaakt, score 92-94+

ik moet mijn bestelling nog gaan afhalen, als ik voor iemand iets moet meebrengen > laat maar weten hé, is kleine moeite

het leven is te kort om slechte wijn te drinken
12-12-2015, 10:29 PM
Bericht: #29
RE: vitisvin
wat stuff geproefd :

Olim Bauda La Villa Barbera 2014
instapper van dit huis, zeer lichte kleur, cassis in de neus, prominente zuren, balans op het einde van het middenpalet is nog een beetje zoek, maar uitstekende wijn voor bij het eten door de zuren, 88

Olim Bauda Le Rochette Barbera d'Asti Superiore 2012
je voelt dat deze wijn op een hoger niveau zit, maar de zuren op het einde van het middenpalet swingen te veel de pan uit voor mij, dus dezelfde score als La Villa, 88

Olim Bauda Nizza Barbera d'Asti Superiore 2011

dit is toch een totaal ander niveau : discreter, laat zijn zuren gedoseerd vrij wat een gelaagde wijn geeft die ook lang is, complex en elegant, 91 dus uitstekende p/k

Cordero di Montezemolo Barolo Monfalletto 2010

2e keer dat ik deze kon proeven, nu echt niet in een goede fase en daarom ook niet gescoord, zuren domineren de afdronk en de tannines trekken nog serieus, deze wijn heeft nog veel kelderrust nodig, er zit wel zeker en vast potentieel in

Tenuta Valgiano Palistorti 2012
de 2e wijn van dit huis (blend van Sangiovese, Merlot en Syrah), had wat tijd nodig om er door te komen, tik aan de dunne kant, 87

Tenuta Valgiano Rosso 2012
de 1e wijn van dit huis, en een totaal ander niveau : veel materie die gedragen wordt door een stevige zuurstructuur, dus een ideaal scenario om er een mooie bewaarwijn van te maken, zeer lang in de mond, maar zal tijd nodig hebben, puur op potentieel geproefd en dus een ruime marge in de score, 91-94

Finca La Cuesta Bierzo 2011
mooie fruitige zuren, 87

Pujanza Hado 2012
rond en soepel, zit goed in elkaar, mooi op zijn fruit, 88

Quinta de la Rosa Douro 2010
Portugees tintje zit er wel in, mooi op dronk maar nog steeds wat potentieel, 88

Quinta de la Rosa Reserva Douro 2010

te jong, maar wel veel potentieel, niet gescoord

Mauro Castillo Y Leon 2012
de enigste wijn in het rijtje die te veel houttoetsen had, blend van 90% Tempranillo en 10% Syrah die 16 maanden op Franse en Amerikaanse eik hebben vertoefd, vnl die laatste smaakt iets te veel door, ook wat zoethout, niet de beste p/k, score 88

Vacqueras - Arabesque 2013
elegant, fijne stijl, vrouwelijke stijl, 88

het leven is te kort om slechte wijn te drinken
14-09-2017, 08:16 PM
Bericht: #30
RE: vitisvin
Opendeurdagen Vitis Vin oktober 2017
herfstdegustatie op zaterdag 21 en zondag 22 oktober 2017
Kom onze nieuwe parels ontdekken: Castel del Remei (Costers del Segre), Tenuta Olim Bauda (Piëmonte), Château de Beaucastel (Châteauneuf-du-Pape), Château du Cèdre (Cahors), Domaine du Mont-Epin (Bourgogne), Château Peyrassol (Provence), Château Malescasse (Haut-Médoc). Of wat dacht je van Quita da Corte? Misschien wel de ontdekking van dit jaar uit Douro.

Wil je iets kruidig, iets fruitig of net een stevige wijn met pit en karakter, er is voor ieder wat wils...

ZA 21/10 – 14:00 tot 20:00

ZO 22/10 – 11:00 tot 17:00

My tastes are simple, I am easily satisfied with the best.
Winston Churchil


Ga naar locatie: