Welkom, gast!


 
Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wijnwebshop
07-10-2014, 02:49 PM
Bericht: #1
Wijnwebshop
Goedemiddag beste Forumleden (ik ben nieuw hier),

Ik zit erover te denken om een aantal flessen wijn bij DrankDozijn.nl te bemachtigen, echter houdt mijn ervaringen met wijnvoordeel mij een beetje tegen. Kent iemand deze webshop? Ervaringen?

Alvast bedankt!

Nicolas
07-10-2014, 02:54 PM
Bericht: #2
RE: Wijnwebshop
supermarktwijnen op't eerste zicht zo te zien....
Niet veel soeps voor mij.
07-10-2014, 10:52 PM
Bericht: #3
RE: Wijnwebshop
(07-10-2014 02:54 PM)VLC schreef:  supermarktwijnen op't eerste zicht zo te zien....
Niet veel soeps voor mij.

Ook niet veel soeps en patatten voor mij.

There are no standards of taste in wine... Each man's own taste is the standard, and a majority vote cannot decide for him or in any slightest degree affect the supremacy of his own standard.
Mark Twain (1835-1910)
24-11-2014, 10:01 PM
Bericht: #4
RE: Wijnwebshop
Heb wat verschillende ervaringen bij verschillende webshops. wijnvoordeel heb ik nog niet geprobeerd, vanwege de supermarktkwaliteit die er vanaf spat, al hebben ze volgens mij ook best goede wijnen. Drankdozijn.nl evenmin.

ik ben wel gecharmeerd van wat www.wijnvoornu.nl doet. Kopen bij kleine boeren in. Goede wijnen voor nog steeds een leuke prijs. Er zijn er vast meer van te vinden.
24-11-2014, 10:34 PM
Bericht: #5
RE: Wijnwebshop
Citaat:ik ben wel gecharmeerd van wat http://www.wijnvoornu.nl doet

met 19 rode wijnen en 13 witte niet bepaald een groot aanbod, niet?

Welkom trouwens! Een korte voorstelling stellen we altijd op prijs Wink

Trying to define wine at one particular moment is like photographing the sky and assuming it will always look like that picture. (Eric Asimov)
24-11-2014, 11:49 PM
Bericht: #6
RE: Wijnwebshop
(24-11-2014 10:34 PM)Olivier schreef:  
Citaat:ik ben wel gecharmeerd van wat http://www.wijnvoornu.nl doet

met 19 rode wijnen en 13 witte niet bepaald een groot aanbod, niet?

Welkom trouwens! Een korte voorstelling stellen we altijd op prijs Wink

En je kan er misschien meteen bij vertellen dat je medeoprichter bent van die site Wink

Als men alles en iedereen spaart en beschermt, heeft men volstrekt niks te zeggen (Marc Mijlemans)
25-11-2014, 01:28 AM
Bericht: #7
RE: Wijnwebshop
(24-11-2014 11:49 PM)vinejo schreef:  En je kan er misschien meteen bij vertellen dat je medeoprichter bent van die site Wink

toch raar dat ze dat altijd "vergeten" vermelden hé Rolleyes

het leven is te kort om slechte wijn te drinken
25-11-2014, 10:14 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 25-11-2014 om 10:18 AM door Fre.)
Bericht: #8
RE: Wijnwebshop
Eerst een ander afkraken om dan je eigen zaak (als zogezegde koper) de hemel in te prijzen. Triestig! Vrees dat je hier weinig kandidaat kopers zult vinden...
25-11-2014, 02:49 PM
Bericht: #9
RE: Wijnwebshop
(25-11-2014 10:14 AM)Fre schreef:  Eerst een ander afkraken om dan je eigen zaak (als zogezegde koper) de hemel in te prijzen. Triestig! Vrees dat je hier weinig kandidaat kopers zult vinden...

Wel, ik geraak meer en meer gedegouteerd over de praktijken van sommige wijnhandelaars en websites.
Gelukkig zijn er nog bonafide handelaars en websites.Smile

Onlangs nog een gesprek gehad met een werknemer van de "Wijnbeurs-clan" die er volgens mij nog niet lang werkte.
Toen ik hem op een aantal praktijken wees van zijn werkgever, toen ze nog met een stock wijnen op het industrietrein van Haasrode zaten, gebaarde hij van kromme haas.
Wijnbeurs zou nu zijn Belgische opslag ergens in de West Vlaanderen hebben. Weet er iemand waar dat is?

There are no standards of taste in wine... Each man's own taste is the standard, and a majority vote cannot decide for him or in any slightest degree affect the supremacy of his own standard.
Mark Twain (1835-1910)
25-11-2014, 07:33 PM
Bericht: #10
RE: Wijnwebshop
(25-11-2014 02:49 PM)don quichotte schreef:  
(25-11-2014 10:14 AM)Fre schreef:  Eerst een ander afkraken om dan je eigen zaak (als zogezegde koper) de hemel in te prijzen. Triestig! Vrees dat je hier weinig kandidaat kopers zult vinden...

Wel, ik geraak meer en meer gedegouteerd over de praktijken van sommige wijnhandelaars en websites.
Gelukkig zijn er nog bonafide handelaars en websites.Smile

Om de alerte adminitrators niet te vergeten :-)
08-12-2014, 12:45 PM
Bericht: #11
RE: Wijnwebshop
Toch altijd spannend als er thuis word geleverd ... soms heb je niet altijd de mogelijkheid om te vermelden bij welke geburen er geleverd mag worden met extra stress als gevolg.
Er zouden meer afhaalpunten moeten komen waar je zoals in een hamburger restaurant tot aan de deur kan rijden.

Grts

In blind, we trust Cool
08-12-2014, 02:17 PM
Bericht: #12
RE: Wijnwebshop
(08-12-2014 12:45 PM)fleer schreef:  Toch altijd spannend als er thuis word geleverd ... soms heb je niet altijd de mogelijkheid om te vermelden bij welke geburen er geleverd mag worden met extra stress als gevolg.
Er zouden meer afhaalpunten moeten komen waar je zoals in een hamburger restaurant tot aan de deur kan rijden.

Grts

idd, nu net iets besteld bij Collishop : keuze gratis thuis leveren of afhalen in Colruyt, zonder twijfelen voor dat laatste gekozen

het leven is te kort om slechte wijn te drinken


Ga naar locatie: