Welkom, gast!


 
Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Domaine Guyon, Vosne-Romanée
09-10-2014, 10:53 PM
Bericht: #1
Domaine Guyon, Vosne-Romanée
Echezeaux Grand Cru 2011

Vanavond deze wijn in het glas gehad, en zonder enige twijfel mijn hoogtepunt in Bourgogne totnogtoe. In de neus gebeurt er immens veel : rood fruit, ceder, bos, aardse aroma's, begin van putje. In de mond verderzetting van dat feestje met lichte vanillé en donkere chocolat er nog eens bij, en een afdronk om u tegen te zeggen. Dit is een wijn waar het snuffelen alleen al een wijnorgasme oplevert... Fantastisch!

Trying to define wine at one particular moment is like photographing the sky and assuming it will always look like that picture. (Eric Asimov)
09-10-2014, 11:33 PM
Bericht: #2
RE: Domaine Guyon, Vosne-Romanée
(09-10-2014 10:53 PM)Olivier schreef:  Echezeaux Grand Cru 2011

Vanavond deze wijn in het glas gehad, en zonder enige twijfel mijn hoogtepunt in Bourgogne totnogtoe. In de neus gebeurt er immens veel : rood fruit, ceder, bos, aardse aroma's, begin van putje. In de mond verderzetting van dat feestje met lichte vanillé en donkere chocolat er nog eens bij, en een afdronk om u tegen te zeggen. Dit is een wijn waar waar het snuffelen alleen al een wijnorgasme oplevert... Fantastisch!

Niet slecht op een donderdagavond Wink

Als men alles en iedereen spaart en beschermt, heeft men volstrekt niks te zeggen (Marc Mijlemans)
10-10-2014, 08:32 AM
Bericht: #3
RE: Domaine Guyon, Vosne-Romanée
Nie goedkoop ook waarschijnlijk :-)
10-10-2014, 10:25 AM
Bericht: #4
RE: Domaine Guyon, Vosne-Romanée
(10-10-2014 08:32 AM)Fre schreef:  Nie goedkoop ook waarschijnlijk :-)

Ik geloof 80 €. We hebben eens zot gedaan in de les... applaus

Trying to define wine at one particular moment is like photographing the sky and assuming it will always look like that picture. (Eric Asimov)


Ga naar locatie: