Welkom, gast!


 
Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
forumaankoop - Vitis Vin
15-10-2014, 02:55 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 15-10-2014 om 03:11 PM door Kris G.)
Bericht: #1
forumaankoop - Vitis Vin
ik heb vandaag een uitgebreid antwoord gekregen van de patron, hieronder de relevante info voor de forumleden

ik ben sowieso van plan om nog enkele flesjes te gaan afhalen, dus geen enkel probleem om extra flessen mee te brengen : 10% korting en geen transportkosten lijken me mooie deal Wink

in bijlage de prijslijst

Voor de registratie op mijn website, is het ook een commerciële keuze. Op die manier krijgen wij de kans om de geregistreerden ook te kunnen bereiken met uitnodigingen of mails en zo onze klantenbestand te vergroten.

De klant heeft daarna ook nog steeds vrijheid om hem uit te schrijven indien hij geen interesse meer heeft.

Ik bevestig jou dus ook graag de 10% korting op onze website prijzen. Ook voor aankopen per fles indien de bestelling bij ons in Drongen wordt afgehaald. Voor gratis levering in groot Gent, kan ik deze korting toestaan mits afname van minimum 9 flessen en minimum 100.00€ incl.btw. I kwerk heel graag samen met Bubble Post voor leveringen bij de postcodes 900, 9040 en 9050. Bubble Post is wel van plan om later uit te breiden naar andere postcodes in het Gentse.


Bijlagen
.pdf  Prijslijst Vitis Vin 2014.pdf (Grootte: 1.46 MB / Aantal keer gedownload: 90)

het leven is te kort om slechte wijn te drinken
15-10-2014, 03:35 PM
Bericht: #2
RE: forumaankoop - Vitis Vin
thank you Kris!

Als men alles en iedereen spaart en beschermt, heeft men volstrekt niks te zeggen (Marc Mijlemans)
15-10-2014, 09:34 PM
Bericht: #3
RE: forumaankoop - Vitis Vin
Super, Kris.
Maar ik zit ver boven budget al... Sad
16-10-2014, 10:08 AM
Bericht: #4
RE: forumaankoop - Vitis Vin
Ik woon niet in het GentseSad
16-10-2014, 05:44 PM
Bericht: #5
RE: forumaankoop - Vitis Vin
(16-10-2014 10:08 AM)Dc schreef:  Ik woon niet in het GentseSad

dat is geen probleem Wink ik wil er wel achter gaan voor jou


tot 24 oktober is de promo-prijslijst in bijlage geldig : sommige wijnen zijn hier aan meer dan -10% te vinden, maar dit is dus voor de snelle beslissers, er kan wel een beetje vertraging zitten op mijn afhaling door de knie-stuff Sad

voor alle duidelijkheid : het is -10% op de gewone particuliere prijs OF de promo-prijzen


Bijlagen
.pdf  Prijslijst 10 jaar Vitis Vin.pdf (Grootte: 837.47 KB / Aantal keer gedownload: 22)

het leven is te kort om slechte wijn te drinken
25-10-2014, 07:05 PM
Bericht: #6
RE: forumaankoop - Vitis Vin
Deze winkel verkoopt San Polino waarvan ik reeds wijn heb gekocht en die me ten zeerste beviel, zelfs de Rosso was super.

Is een héél kleine producent, dus chique dat die verkoper dit wijnhuis heeft ontdekt.

De prijzen zijn wel een pak hoger dan wat ik er toen ter plaatse voor heb betaald en ik ken ook de recentere jaargangen niet, maar best de moeite om uit te proberen als deze op de degustatielijst staat.
26-10-2014, 05:27 PM
Bericht: #7
RE: forumaankoop - Vitis Vin
(25-10-2014 07:05 PM)El Nicho schreef:  Deze winkel verkoopt San Polino waarvan ik reeds wijn heb gekocht en die me ten zeerste beviel, zelfs de Rosso was super.

Is een héél kleine producent, dus chique dat die verkoper dit wijnhuis heeft ontdekt.

De prijzen zijn wel een pak hoger dan wat ik er toen ter plaatse voor heb betaald en ik ken ook de recentere jaargangen niet, maar best de moeite om uit te proberen als deze op de degustatielijst staat.

Je krijgt wel een forumkorting van 10%, zelf bij aankoop van 1 fles

My tastes are simple, I am easily satisfied with the best.
Winston Churchil
25-11-2014, 11:37 PM
Bericht: #8
RE: forumaankoop - Vitis Vin
mijn 2e bestelling is ondertussen al afgehaald Smile

het leven is te kort om slechte wijn te drinken
03-12-2014, 07:25 PM
Bericht: #9
RE: forumaankoop - Vitis Vin
http://nieuwsbrief.cookexperience.be/t/V...E86323F7F9

My tastes are simple, I am easily satisfied with the best.
Winston Churchil
08-02-2015, 04:26 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 08-02-2015 om 04:26 PM door Kris G.)
Bericht: #10
RE: forumaankoop - Vitis Vin
toevallig net vandaag een mail gekregen van Superiore waarin Perticaia werd belicht, ik heb natuurlijk de prijzen eens vgl (niet dezelfde jaargangen maar ik vermoed dat het voor dit domein iets minder uitmaakt dan de prijsverschillen tussen de verschillende jaargangen van de grotere namen)

Umbria Rosso
Sup : 7,95 € (maar gaat nog minstens 5% (waarschijnlijk nog meer) af met een forumbestelling)
VitisVin particulier : 9,95 € (daar gaat nog 10% forumkorting af)

Montefalco
Sup : 11,90 €
Vitis : 14,35 €

Sagrantino
Sup : 23,90 €
Vitis : 31,30 €

eens gaan proeven is bv. bij Superiore wel uitgesloten natuurlijk, voor bv. de Sangrantino is het voor mij duidelijk dat Superiore de beste keuze is, maar ook bij de andere wijnen is het prijsvoordeel bij Superiore wel duidelijk, ergens vind ik dat jammer : ik gun een lokale handelaar wel een aankoop (nu ook 8 flessen gekocht) maar voor mijn echt grote bestellingen vind ik het toch iets te duur

> wat is jullie mening hierover? cheers

het leven is te kort om slechte wijn te drinken
12-02-2015, 12:26 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 12-02-2015 om 12:28 AM door El Nicho.)
Bericht: #11
RE: forumaankoop - Vitis Vin
Ik ben ook steeds op zoek naar de beste kwaliteit aan de beste prijs ... echter voor de kleine, lokale wijnwinkel, waarbij de eigenaar zijn vak met passie doet en je met hem/ haar lekker kan doorleuteren over alle -al dan niet- interessante wijn-gerelateerde zaken, maak ik graag een uitzondering en heb ik geen probleem met een steviger prijskaartje ... tenzij je ettelijke tientallen flessen bestelt, natuurlijk.

Voor grote handelaars zoals Licata, Buenavida ... heb ik die sympathie niet Rolleyes ... hun prijzen zijn vaak even stevig als deze van de kleinhandelaar ... hun omzet daarentegen.

Voor een groepsaankoop zal je desalniettemin meer gegadigden vinden bij een grtote (online) handelaar, simpelweg vanwege het aanbod ... en de prijs.

Mbt je voorbeeld : als je een goede relatie hebt met Vitisvin, zou ik persoonlijk de twee goedkopere wijnen daar kopen ... zelfs mss de Sagrantino voor enkele flessen.
12-02-2015, 01:05 AM
Bericht: #12
RE: forumaankoop - Vitis Vin
ik heb de patron van Vitis Vin die Superiore prijzen getoond en dat huis zwiert hij uit zijn gamma omwille van hun dubieuze prijspolitiek (ik veronderstel/vermoed dat hij ze onmogelijk aan die Superiore prijs kan verkopen Wink )

het leven is te kort om slechte wijn te drinken
13-02-2015, 04:02 PM
Bericht: #13
RE: forumaankoop - Vitis Vin
(12-02-2015 01:05 AM)Kris G schreef:  ik heb de patron van Vitis Vin die Superiore prijzen getoond en dat huis zwiert hij uit zijn gamma omwille van hun dubieuze prijspolitiek (ik veronderstel/vermoed dat hij ze onmogelijk aan die Superiore prijs kan verkopen Wink )

Als Licata dezelfde logica zou hanteren en je hen de Superiore prijzen toont ... hebben ze quasi geen aanbod meer huhuh


Ga naar locatie: