Welkom, gast!


 
Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Belvini.de
08-03-2016, 11:14 AM
Bericht: #1
Belvini.de
heeft er iemand ervaring met belvini.de ? de site lijkt als 2 druppels water op de oude superiore.de site, maar het aanbod beperkt zich niet enkel tot Italië, maar ook Frankrijk, Duitsland Spanje etc.. zelfs China en Zweden....
10-03-2016, 01:15 PM
Bericht: #2
RE: Belvini.de
Ik bestelde daar vorig jaar wat flessen. Foutloze afhandeling, zeer vergelijkbaar met Superiore.
11-03-2016, 10:08 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 11-03-2016 om 10:13 AM door Corto.)
Bericht: #3
RE: Belvini.de
Enig idee wat de verzendkosten zijn naar België?
Update: net een mail naar hen gestuurd. Van zodra ik de info bekom, zal ik ze hier posten.
11-03-2016, 10:40 AM
Bericht: #4
RE: Belvini.de
Ik betaalde 16 euro voor 12 flessen (2014)
11-03-2016, 03:47 PM
Bericht: #5
RE: Belvini.de
(11-03-2016 10:40 AM)Cisse M schreef:  Ik betaalde 16 euro voor 12 flessen (2014)

Is blijkbaar nog steeds zo.
"The shipping costs to your Destination are 16 EUR per parcel only.

The parcels are available in the units 1, 2, 3, 6, 9, 12, 15, 18 bottles for 0,75L. For 1,5L magnum, 3L double magnum one parcel is necessary.

One important thing: the parcels have to be filled completely in the offered unit sizes because of transport insurance. E.g. 4, 7, 11, or 13 bottles is NOT possible in one parcel - it has to be 1, 2, 3, 6, 9, 12, 15 and 18 bottles or two parcels.

If you like to place the order over the webpage - use as destination “Deutschland” and behind your City “BE” for Belgium - we will change the order by hand and add the shipping costs manually. Payment is possible via PayPal, Credit card or pre-payment. "
11-03-2016, 03:54 PM
Bericht: #6
RE: Belvini.de
Geen gratis levering vanaf bepaald bedrag?
11-03-2016, 04:24 PM
Bericht: #7
RE: Belvini.de
(11-03-2016 03:54 PM)Dc schreef:  Geen gratis levering vanaf bepaald bedrag?

Dat stond niet in het antwoord dat ik heb ontvangen. Als je een bestelling overweegt en dit graag zou willen weten, kan je altijd een mail sturen naar: info@belvini.de .
11-03-2016, 06:00 PM
Bericht: #8
RE: Belvini.de
Ik heb eens even een check gedaan voor de Italiaanse wijnen.

Voor sommige (veelal goedkopere) wijnen zijn de prijzen scherp, maar er zijn toch wijnen die veel duurder zijn hoor dan op de Italiaanse sites (bv Grignolino van Braida, Cerasuolo di Vittoria van Gulfi, Barbera l'Avvocata van Coppo, ...).

I was just, I was just, I was just sitting here thinking
About your kiss and your warm embrace
When the reflection in the glass that I held to my lips baby
Revealed the tears that were on my face
11-03-2016, 07:14 PM
Bericht: #9
RE: Belvini.de
(11-03-2016 06:00 PM)33S schreef:  Ik heb eens even een check gedaan voor de Italiaanse wijnen.

Voor sommige (veelal goedkopere) wijnen zijn de prijzen scherp, maar er zijn toch wijnen die veel duurder zijn hoor dan op de Italiaanse sites (bv Grignolino van Braida, Cerasuolo di Vittoria van Gulfi, Barbera l'Avvocata van Coppo, ...).

Ik dacht dat de guidalberto ook stevig van prijs stond daar .

Eerder interesse in een paar Z-afrikaantjes Smile .
18-01-2017, 03:00 PM
Bericht: #10
RE: Belvini.de
Idem hier over die Z-Afrikaantjes Smile.
Ik zoek een proefavond voor vrienden te organiseren. 9 personen, inleg 15 euro p.p.
Heb je toevallig tips?

Belvini al eens gecontacteerd en tegen mij zeiden ze 7 euro (gevraagd voor +- 10 flessen)
18-01-2017, 04:04 PM
Bericht: #11
RE: Belvini.de
Als je voor zuid-Afrika gaat zou ik me toch eerder hier in België laten adviseren door een wijnhandelaar, ik denk dat die toch een meer duidende exposure hebben van wat er te vinden is of wat een goed beeld geeft dan menig forumlid. Ik heb al tweemaal een pakket voor een proeverij laten samenstellen bij Arnim Wines, granted, dit was eerder kn het natuurlijke wijngamma, maar zijn meer klassieke selectie is ook zeer goed, én, als ik er een random domein uit selecteer, Tokara, ook stukken goedkoper.
18-01-2017, 04:29 PM
Bericht: #12
RE: Belvini.de
(18-01-2017 04:04 PM)Kupers schreef:  Als je voor zuid-Afrika gaat zou ik me toch eerder hier in België laten adviseren door een wijnhandelaar, ik denk dat die toch een meer duidende exposure hebben van wat er te vinden is of wat een goed beeld geeft dan menig forumlid. Ik heb al tweemaal een pakket voor een proeverij laten samenstellen bij Arnim Wines, granted, dit was eerder kn het natuurlijke wijngamma, maar zijn meer klassieke selectie is ook zeer goed, én, als ik er een random domein uit selecteer, Tokara, ook stukken goedkoper.

Goh misschien kan ik dat inderdaad eens vragen, had ze al eens gemaild.
Langs de andere kant kijk ik meestal ook even naar Duitse sites om wijn te kopen... Als de prijsverschillen groot genoeg zijn heb ik een fles extra op de proefavond. Niet het hoofddoel, maar wel leuk als je met een groter gezelschap bent...
Was zelf van plan voor 2-tal witte wijnen te gaan (Chenin?). De rest rood. Enkele monocepages (syrah, pinotage, cinsaut,..) en 1 of 2 Bordeauxblends.

Bovendien vertrouw ik regelmatig op de mening van (bepaalde) mede forumleden.

Hink dus momenteel zo wat op 2 gedachtenSmile
18-01-2017, 07:40 PM
Bericht: #13
RE: Belvini.de
(18-01-2017 04:29 PM)Dc schreef:  
(18-01-2017 04:04 PM)Kupers schreef:  Als je voor zuid-Afrika gaat zou ik me toch eerder hier in België laten adviseren door een wijnhandelaar, ik denk dat die toch een meer duidende exposure hebben van wat er te vinden is of wat een goed beeld geeft dan menig forumlid. Ik heb al tweemaal een pakket voor een proeverij laten samenstellen bij Arnim Wines, granted, dit was eerder kn het natuurlijke wijngamma, maar zijn meer klassieke selectie is ook zeer goed, én, als ik er een random domein uit selecteer, Tokara, ook stukken goedkoper.

Goh misschien kan ik dat inderdaad eens vragen, had ze al eens gemaild.
Langs de andere kant kijk ik meestal ook even naar Duitse sites om wijn te kopen... Als de prijsverschillen groot genoeg zijn heb ik een fles extra op de proefavond. Niet het hoofddoel, maar wel leuk als je met een groter gezelschap bent...
Was zelf van plan voor 2-tal witte wijnen te gaan (Chenin?). De rest rood. Enkele monocepages (syrah, pinotage, cinsaut,..) en 1 of 2 Bordeauxblends.

Bovendien vertrouw ik regelmatig op de mening van (bepaalde) mede forumleden.

Hink dus momenteel zo wat op 2 gedachtenSmile

In wit uit Z-Afrika denk ik spontaan aan Spioenkop ( Sauvignon Blanc en een cuvée in Riesling) , Usana ( chenin ) , Constantia Glenn ( SB ) .

In rood Rickety Bridge ( Cabernet Sauvignon) , Luddite ( Shiraz), Remhoogte ( Zalige merlot ) , ...
Dit zijn wel allemaal geen goedkope wijnen beginnen vanaf 20 euro.
De top cuvées natuurlijk maar er zitten ook mooie wijnen in het mid range gamma .
Maar 1 of 2 topperkes kunnen nooit geen kwaad hé Big Grin

Dit zijn allemaal wel wijnen die vlot te verkrijgen zijn in België .

Arnim wines waar Kupers naar verwees zou idd ook een mooi aanbod hebben.
Wel zelf nog niet geweest .
18-01-2017, 08:28 PM
Bericht: #14
RE: Belvini.de
Merci, zelf al chenin v spioenkop op: inderdaad zeer lekker
Er zal sowieso geleverd moeten worden denk aangezien ik in de verre Kempen woonSmile
Kga morgen Arnim wines eens mailen met budget ed, bij mijn vraag over transportkosten vielen die heel goed mee en hij wilde zelfs gratis leveren als hij in de buurt moest zijn... (aangezien wijnavond binnen 2 maanden is, zou dit wel eens kunnen lukken)
19-01-2017, 12:02 AM
Bericht: #15
RE: Belvini.de
(18-01-2017 08:28 PM)Dc schreef:  Merci, zelf al chenin v spioenkop op: inderdaad zeer lekker
Er zal sowieso geleverd moeten worden denk aangezien ik in de verre Kempen woonSmile
Kga morgen Arnim wines eens mailen met budget ed, bij mijn vraag over transportkosten vielen die heel goed mee en hij wilde zelfs gratis leveren als hij in de buurt moest zijn... (aangezien wijnavond binnen 2 maanden is, zou dit wel eens kunnen lukken)

Rijk' s : betaalbaar en zeer zeer mooi (zowel de chenin als de syrah)
En Rust en Vrede natuurlijk, de Estate.
Om over Kanonkop niet te spreken... Sleepy

Als men alles en iedereen spaart en beschermt, heeft men volstrekt niks te zeggen (Marc Mijlemans)
19-01-2017, 12:35 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 19-01-2017 om 01:01 AM door Benz.)
Bericht: #16
RE: Belvini.de
(19-01-2017 12:02 AM)vinejo schreef:  Rijk' s : betaalbaar en zeer zeer mooi (zowel de chenin als de syrah)
En Rust en Vrede natuurlijk, de Estate.
Om over Kanonkop niet te spreken... Sleepy

Idd. Rust en Vrede (Estate) en Kanonkop (Paul Sauer) voor mij absolute toppers, ook De Toren Z, Steenberg Catharina en Groot Constantia zijn mooie wijnen! Wink

Save water drink wine!
19-01-2017, 09:29 AM
Bericht: #17
RE: Belvini.de
Rust en vrede inderdaad al eens willen proeven. Die heeft Arnim uiteraard niet... Sad (+1 voor Duitse sitesTongue)
Kanonkop (Paul Sauer) heb ik maar die is wil ik eerst zelf proeven hoor ipv te delen met 8 personenSmile
31-01-2017, 10:04 AM
Bericht: #18
RE: Belvini.de
(18-01-2017 04:04 PM)Kupers schreef:  Als je voor zuid-Afrika gaat zou ik me toch eerder hier in België laten adviseren door een wijnhandelaar, ik denk dat die toch een meer duidende exposure hebben van wat er te vinden is of wat een goed beeld geeft dan menig forumlid. Ik heb al tweemaal een pakket voor een proeverij laten samenstellen bij Arnim Wines, granted, dit was eerder kn het natuurlijke wijngamma, maar zijn meer klassieke selectie is ook zeer goed, én, als ik er een random domein uit selecteer, Tokara, ook stukken goedkoper.

Heb toch ook een pakket laten samen stellen. Bedankt voor de tip.
Verschil met internetsites op veel flessen miniem en al zeker de moeite als je er raad voor de line up bij krijgt.
Arnim trouwens zeer correct in mailing e.d. (plus leuk aanbod ook, niet te traditioneel)
03-02-2017, 09:05 PM
Bericht: #19
RE: Belvini.de
applaus
12-04-2017, 10:00 AM
Bericht: #20
RE: Belvini.de
Avondje zit er trouwens op.
Alles was dik in orde.
De toppers heb ik in het topic van Zuid-Afrika gezet.
Eigenlijk heeft geen enkele wijn teleur gesteld.
Mount Abora is top
IONA hemels
Aan de De Pinot Noir Sedcution van La Vierge kan menig wijnmaker een puntje zuigen (en al zeker aan 11,5 euro)
Pinotage van Eenzaamheid speelt op een hoog niveau
Introduction (wit en rood) van Miles Mossop waren lekker maar zonder meer voor mij
12-04-2017, 10:09 AM
Bericht: #21
RE: Belvini.de
(12-04-2017 10:00 AM)Dc schreef:  Pinotage van Eenzaamheid speelt op een hoog niveau

It s lonely at the top ;-)

https://m.youtube.com/watch?v=Wjbjfm6ui3c

Als men alles en iedereen spaart en beschermt, heeft men volstrekt niks te zeggen (Marc Mijlemans)


Ga naar locatie: