Welkom, gast!


 
Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Grenache kruidigheid
28-05-2016, 10:57 PM
Bericht: #1
Grenache kruidigheid
Ik las in een artikeltje van Dirk Rodriguez in de krant dat de schil van de grenache aroma's kan absorberen en dat dat de kruidigheid verklaart van grenache.

Ik ben redelijk sceptisch... Maar misschien onterecht? Heeft iemand meer informatie hierover?

Trying to define wine at one particular moment is like photographing the sky and assuming it will always look like that picture. (Eric Asimov)
29-05-2016, 12:00 AM
Bericht: #2
RE: Grenache kruidigheid
(28-05-2016 10:57 PM)Olivier schreef:  Ik las in een artikeltje van Dirk Rodriguez in de krant dat de schil van de grenache aroma's kan absorberen en dat dat de kruidigheid verklaart van grenache.

Ik ben redelijk sceptisch... Maar misschien onterecht? Heeft iemand meer informatie hierover?

Heb ook zoiets gelezen... Raar, maar anderzijds is er ook het verhaal van K Lynch over die wijnbouwer waarvan de wijn naar rozemarijn rook tot de gemeente alle rozemarijnstruiken die in de buurt van zijn wijngaard stonden had verwijderd... Rozemarijnaroma was volgend oogstjaar ook verdwenen...

Als men alles en iedereen spaart en beschermt, heeft men volstrekt niks te zeggen (Marc Mijlemans)


Ga naar locatie: