Welkom, gast!


 
Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Clos Salomon
11-09-2016, 09:41 PM
Bericht: #1
Clos Salomon
Givry 1cru 2011 rouge: begint mooi op dronk te komen. Heerlijk knapperige en fluwelige wijn, mooi rood fruit, al wat secundaire kenmerken, zalige wijn, je blijft ervan drinken!

Vineuze groeten, Bert (Genetisch gelinkt aan wijnimport HOPEwines Duffel)
15-09-2016, 10:53 PM
Bericht: #2
RE: Clos Salomon
er zitten juweeltjes in de châlonnais, waaronder dit domein, staat op mijn verlanglijstje en blij deze commentaar te lezen
Rode Givry was trouwens volgens Patrick Essa, webmaster van het terziele gegane franse bourgogneforum 'degustateurs.com', een van de p/kw meest interessante bourgognewijnen.

Vince

"there must be a reason why some people have such unhealthy obsessions about burgundy"
10-09-2018, 11:27 AM
Bericht: #3
RE: Clos Salomon
(11-09-2016 09:41 PM)TheWineVet schreef:  Givry 1cru 2011 rouge: begint mooi op dronk te komen. Heerlijk knapperige en fluwelige wijn, mooi rood fruit, al wat secundaire kenmerken, zalige wijn, je blijft ervan drinken!
Gisteren nog eens geprobeerd: gesloten neus, dito mondConfused
'Avonds al merkelijk beter en het laatste glas was eigenlijk het beste. Ik denk dat ik nog een jaar of 5 had moeten wachten. Had precies ook wat van de scherpte van een 2008.

Vineuze groeten, Bert (Genetisch gelinkt aan wijnimport HOPEwines Duffel)
03-08-2019, 06:06 PM
Bericht: #4
RE: Clos Salomon
Een Givry 1er Cru Clos Salomon 2017 van Domaine du Clos Salomon.
De neus is zeer aangenaam met aroma's van kersen, bosbessen en kruiden.
De elegante mond is geconcentreerd met een aangename zuurtegraad en met kersen- en pioenenaroma's die voor frisheid zorgen en bijdragen aan het evenwicht.
De fruitige afdronk met een delicate bitterheid is zeer lang.

Van harte.
Thierry Debaisieux


Ga naar locatie: