Welkom, gast!


 
Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
le nez du vin
22-03-2017, 05:43 PM
Bericht: #1
le nez du vin
Geen idee als er al een topic bestaat. En de zoekopdracht levert ook massa's 'vin' op applaus
Heeft er iemand van jullie "le nez du vin" en dit is de moeite om aan te schaffen of is het eerder een hebbedingetje want de prijs is vrij hoog. Toch bijna 300 euro.
22-03-2017, 09:00 PM
Bericht: #2
RE: le nez du vin
(22-03-2017 05:43 PM)frank schreef:  Geen idee als er al een topic bestaat. En de zoekopdracht levert ook massa's 'vin' op applaus
Heeft er iemand van jullie "le nez du vin" en dit is de moeite om aan te schaffen of is het eerder een hebbedingetje want de prijs is vrij hoog. Toch bijna 300 euro.

Sommige van die aroma's zitten heel dicht bij de echte aroma's, maar sommige andere komen heel kunstmatig over. Op zich lijkt het mij leuk om te hebben voor de minder voor de hand liggende aroma's, maar aan 300€ ga ik zelf wel eens een varen zoeken om aan te ruiken Cool

Trying to define wine at one particular moment is like photographing the sky and assuming it will always look like that picture. (Eric Asimov)
23-03-2017, 12:05 AM
Bericht: #3
RE: le nez du vin
(22-03-2017 09:00 PM)Olivier schreef:  
(22-03-2017 05:43 PM)frank schreef:  Geen idee als er al een topic bestaat. En de zoekopdracht levert ook massa's 'vin' op applaus
Heeft er iemand van jullie "le nez du vin" en dit is de moeite om aan te schaffen of is het eerder een hebbedingetje want de prijs is vrij hoog. Toch bijna 300 euro.

Sommige van die aroma's zitten heel dicht bij de echte aroma's, maar sommige andere komen heel kunstmatig over. Op zich lijkt het mij leuk om te hebben voor de minder voor de hand liggende aroma's, maar aan 300€ ga ik zelf wel eens een varen zoeken om aan te ruiken Cool

Heb hier zo n doos staan, haal er voor in de les de meest waarheidsgetrouwe uit, geef ze dan blind met een lijstje met mogelijkheden. Af en toe haalt er wel eens iemand de maximale score.
Individueel zou ik me dit toch niet aanschaffen, zoals Olivier al zei, je kan beter in de praktijk wat aandachtiger ruiken aan de kruiden in je keuken, of bij een boswandeling,.

Als men alles en iedereen spaart en beschermt, heeft men volstrekt niks te zeggen (Marc Mijlemans)


Ga naar locatie: