Welkom, gast!


 
Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Meeting!
25-05-2017, 12:51 AM
Bericht: #1
Meeting!
Bij deze, is er toevallig een forum meeting voorzien dit jaar?
Zoja, top! Zoniet, werk van maken?

Rolleyes

Failure Is Always an Option
25-05-2017, 09:16 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 25-05-2017 om 09:17 AM door Mathijs81.)
Bericht: #2
RE: Meeting!
Een echte echte forum samenkomst zal moeilijk zijn ....

De meesten onder ons "beperken" zich tot lokale en eerder kleinschalige evenementen.
Forumleden onderling doen een maandelijkse ( of periodieke ) tasting, meestal met dezelfde personen.
Dat gaat dan meestal door in eigen regio of semi-interprovinciaal - je kan niet overal wezen.
Die initiatieven kan je terug vinden onder "Onvergetelijke degustaties" op dit forum !

Mathijs

When in doubt ... drink Pomerol !
25-05-2017, 07:40 PM
Bericht: #3
RE: Meeting!
(25-05-2017 09:16 AM)Mathijs81 schreef:  Een echte echte forum samenkomst zal moeilijk zijn ....

De meesten onder ons "beperken" zich tot lokale en eerder kleinschalige evenementen.
Forumleden onderling doen een maandelijkse ( of periodieke ) tasting, meestal met dezelfde personen.
Dat gaat dan meestal door in eigen regio of semi-interprovinciaal - je kan niet overal wezen.
Die initiatieven kan je terug vinden onder "Onvergetelijke degustaties" op dit forum !

Mathijs

Begrijpelijk, wel jammer dat er geen jaarlijkse bijeenkomst is.

Failure Is Always an Option
25-05-2017, 10:15 PM
Bericht: #4
RE: Meeting!
(25-05-2017 07:40 PM)Lektr schreef:  
(25-05-2017 09:16 AM)Mathijs81 schreef:  Een echte echte forum samenkomst zal moeilijk zijn ....

De meesten onder ons "beperken" zich tot lokale en eerder kleinschalige evenementen.
Forumleden onderling doen een maandelijkse ( of periodieke ) tasting, meestal met dezelfde personen.
Dat gaat dan meestal door in eigen regio of semi-interprovinciaal - je kan niet overal wezen.
Die initiatieven kan je terug vinden onder "Onvergetelijke degustaties" op dit forum !

Mathijs

Begrijpelijk, wel jammer dat er geen jaarlijkse bijeenkomst is.

Toch niet zo evident als het lijkt. Beeld je eens een tasting in met 25-30 man. Als iedereen een fles meeneemt, is het quasi onmogelijk om van alles te proeven, en dat is jammer, want iedereen zal wel iets goeds meebrengen. Uiteindelijk babbel je toch altijd met die links en rechts van jou. Dus als je met zovelen bent, mis je er zeer veel. Je zal wel zien, als je met een kliekje bent om te proeven is het veel gemakkelijker.

Trying to define wine at one particular moment is like photographing the sky and assuming it will always look like that picture. (Eric Asimov)
26-05-2017, 03:23 PM
Bericht: #5
RE: Meeting!
In Nederland hebben ze het eens gedaan .... ik dacht in een hotel .... gewoon ronde tafeltjes en je gaat bij iedereen eens buurten, zo kom je eens andere mensen tegen.
Als je dan als thema 'je eigen voorkeur' neemt dan vind je sneller gelijk gestemde.
Waarschijnlijk is zo'n initiatief eenmalig maar ik ben er wel voor te vinden.

Grtz

In blind, we trust Cool
27-05-2017, 08:17 AM
Bericht: #6
RE: Meeting!
(26-05-2017 03:23 PM)fleer schreef:  In Nederland hebben ze het eens gedaan .... ik dacht in een hotel .... gewoon ronde tafeltjes en je gaat bij iedereen eens buurten, zo kom je eens andere mensen tegen.
Als je dan als thema 'je eigen voorkeur' neemt dan vind je sneller gelijk gestemde.
Waarschijnlijk is zo'n initiatief eenmalig maar ik ben er wel voor te vinden.

Grtz

Speeddaten met een goed glas wijn in de hand ... het is een idee ... nu nog flink wat single vrouwen aantrekken op dit forum taz.

When in doubt ... drink Pomerol !
27-05-2017, 09:22 AM
Bericht: #7
RE: Meeting!
(27-05-2017 08:17 AM)Mathijs81 schreef:  
(26-05-2017 03:23 PM)fleer schreef:  In Nederland hebben ze het eens gedaan .... ik dacht in een hotel .... gewoon ronde tafeltjes en je gaat bij iedereen eens buurten, zo kom je eens andere mensen tegen.
Als je dan als thema 'je eigen voorkeur' neemt dan vind je sneller gelijk gestemde.
Waarschijnlijk is zo'n initiatief eenmalig maar ik ben er wel voor te vinden.

Grtz

Speeddaten met een goed glas wijn in de hand ... het is een idee ... nu nog flink wat single vrouwen aantrekken op dit forum taz.

nono Als de wijn is in de man is de wijsheid in de kan...
27-05-2017, 10:30 AM
Bericht: #8
RE: Meeting!
(27-05-2017 08:17 AM)Mathijs81 schreef:  
(26-05-2017 03:23 PM)fleer schreef:  In Nederland hebben ze het eens gedaan .... ik dacht in een hotel .... gewoon ronde tafeltjes en je gaat bij iedereen eens buurten, zo kom je eens andere mensen tegen.
Als je dan als thema 'je eigen voorkeur' neemt dan vind je sneller gelijk gestemde.
Waarschijnlijk is zo'n initiatief eenmalig maar ik ben er wel voor te vinden.

Grtz

Speeddaten met een goed glas wijn in de hand ... het is een idee ... nu nog flink wat single vrouwen aantrekken op dit forum taz.

De tags zijn gezet, een kwestie van tijd nu Wink

Grtz

In blind, we trust Cool
27-05-2017, 02:21 PM
Bericht: #9
RE: Meeting!
(27-05-2017 10:30 AM)fleer schreef:  
(27-05-2017 08:17 AM)Mathijs81 schreef:  
(26-05-2017 03:23 PM)fleer schreef:  In Nederland hebben ze het eens gedaan .... ik dacht in een hotel .... gewoon ronde tafeltjes en je gaat bij iedereen eens buurten, zo kom je eens andere mensen tegen.
Als je dan als thema 'je eigen voorkeur' neemt dan vind je sneller gelijk gestemde.
Waarschijnlijk is zo'n initiatief eenmalig maar ik ben er wel voor te vinden.

Grtz

Speeddaten met een goed glas wijn in de hand ... het is een idee ... nu nog flink wat single vrouwen aantrekken op dit forum taz.

De tags zijn gezet, een kwestie van tijd nu Wink

Grtz

Awel mannen, maak er jullie werk van, zou ik zeggen Smile

Trying to define wine at one particular moment is like photographing the sky and assuming it will always look like that picture. (Eric Asimov)
29-05-2017, 09:53 PM
Bericht: #10
RE: Meeting!
Ooit, lang geleden, is er wel een Forum Tasting geweest. Had inderdaad wat praktische nadelen, maar wél MEMORABEL !


Ga naar locatie: