Een stijlvolle presentatie voor jouw wijnflessen – wat vinden jullie hiervan?
|
Gisteren, 02:20 PM
![]() |
|||
|
|||
![]()
Hoi allemaal,
Als wijnliefhebber wil je je favoriete flessen natuurlijk niet alleen goed bewaren, maar ook mooi kunnen laten zien. Speciaal voor de wijnfanaten onder ons hebben we bij Staalkabelstunter een nieuw zwevend ophangsysteem ontwikkeld waarmee je vanaf 8 flessen een echte blikvanger maakt – ideaal voor thuis, in je wijnkelder of zelfs in een wijnbar. Minimalistisch zwart design, eenvoudig zelf te monteren en het lijkt alsof de flessen in de lucht hangen. Strak, stijlvol en een tikkeltje industrieel. Bekijk het systeem hier: staalkabelstunter.com/zwart-staalkabel-ophangsysteem-wijnflessen Zelf te installeren Ook op maat leverbaar Binnenkort volgen extra foto's en video’s Ik ben benieuwd: zou jij dit thuis gebruiken of zie je het meer in een wijnbar? Alle feedback is welkom – ik lees graag wat jullie ervan vinden! Groet, Pieter van Walsem Staalkabelstunter |
|||
Gisteren, 03:35 PM
![]() |
|||
|
|||
RE: Een stijlvolle presentatie voor jouw wijnflessen – wat vinden jullie hiervan?
(Gisteren 02:20 PM)Staalkabelstunter schreef: Hoi allemaal, Voor alle duidelijkheid: Deze post is geplaatst met instemming van de moderatoren. Als men alles en iedereen spaart en beschermt, heeft men volstrekt niks te zeggen (Marc Mijlemans) |
|||
Gisteren, 04:33 PM
![]() |
|||
|
|||
RE: Een stijlvolle presentatie voor jouw wijnflessen – wat vinden jullie hiervan?
Ziet er strak uit, maar zou het zelf nooit gebruiken thuis. Ik ben dan ook zeer klassiek. "Pronken" met opvallende of dure flessen achter glas is niets voor mij. Ik hou alles in het donker in de kelder.
Denk dat er zeker markt is voor in restaurants, bistro's, bars die enkele eye catcher flessen willen presenteren aan het publiek (bvb. achter glazen wand). Dit zie je soms in bepaalde restaurants en nu is dit dan met grotere rekken (staal, stenen, beton, etc.). Dus dit is zeker valabel en strak alternatief. En er zijn ook genoeg hippe vogels die wel (deel van) hun flessen willen etaleren. Dus voor hen is dit ook een optie. Weet niet of dit forum het publiek is dat hiervoor interesse zou hebben... |
|||
|