Welkom, gast!

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Franz Haas, Alto Adige
Gisteren, 06:17 PM
Bericht: #1
Franz Haas, Alto Adige
Sofi Rosso 2021, IGT Vigneti delle Dolomiti

Een blend van voornamelijk Lagrein en wat Merlot. Aantrekkelijke neus met rijp rood fruit, en na een tijd open ook wat drop. In de mond fluwelig fruit, mooie mondvulling, goede fraicheur en op de achtergrond wat tannines.

Ik zie dat dit op Superiore staat voor een goede 10€, en voor die prijs heb je toch veel wijn in je glas! Het gebrek aan houtlagering draagt voor mij toe aan de aantrekkelijkheid van deze wijn, want eigenlijk helemaal niet nodig. Genoeg vulling en rondheid, en dan die frisse toets. Knappe P/K.

Trying to define wine at one particular moment is like photographing the sky and assuming it will always look like that picture. (Eric Asimov)
Gisteren, 09:02 PM
Bericht: #2
RE: Franz Haas, Alto Adige
(Gisteren 06:17 PM)Olivier schreef:  Sofi Rosso 2021, IGT Vigneti delle Dolomiti

Een blend van voornamelijk Lagrein en wat Merlot. Aantrekkelijke neus met rijp rood fruit, en na een tijd open ook wat drop. In de mond fluwelig fruit, mooie mondvulling, goede fraicheur en op de achtergrond wat tannines.

Ik zie dat dit op Superiore staat voor een goede 10€, en voor die prijs heb je toch veel wijn in je glas! Het gebrek aan houtlagering draagt voor mij toe aan de aantrekkelijkheid van deze wijn, want eigenlijk helemaal niet nodig. Genoeg vulling en rondheid, en dan die frisse toets. Knappe P/K.

Uw TN doet me wat denken aan de Alto Adige PN van Terlan.

Als men alles en iedereen spaart en beschermt, heeft men volstrekt niks te zeggen (Marc Mijlemans)

Ga naar locatie: