Welkom, gast!

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hoe sla jij je door de quarantaine?
22-03-2020, 01:26 PM
Bericht: #1
Hoe sla jij je door de quarantaine?
Wij werken alvast gewoon door.... Cool

WVD (Wijnhandel Leuvin)
22-03-2020, 05:49 PM
Bericht: #2
RE: Hoe sla jij je door de quarantaine?
Hier de partner in de zetel, morgen dag 8. Hoesten, kortademig, niks fut...
Op spoed geen Corona test, foto longen en terug naar huis...dit was op woensdag, nu 4 dagen later nog steeds hetzelfde.
Alles komt nu bikke op mjjn schouders, was en plas, koken, opruimen, dweilen...je noemt het op Smile
We slapen nu reeds 5 dagen apart..
Oja, we hebben hier nog ergens een zoon ook rondlopen!
Maar, ik maak verse stoofkarbonades, gehaktschotels met bloemkool en aardappel, filet pur met krieltjes...
Af en toe een portooke, vermoutje of glaasje wit en rood gaat er ook nog altijd in.
Iedereen, voorzichtig zijn!

Live your life to the fullest, because it only happens once...
22-03-2020, 06:07 PM
Bericht: #3
Als ze iedereen zouden testen, dan zou het virus zich niet degelijk kunnen verspreiden... Ik heb mijn gedacht al over heel deze pandemie. In ieder geval sterkte voor de vrouw! De mijn heeft hetzelfde gehad enkele weken geleden. Ook niet getest, gewoon naar huis. En ook een week op de zolder gelegen ipv naast haar. Mijn beste tijd ooitRolleyes

Vineuze groeten, Bert (Genetisch gelinkt aan wijnimport HOPEwines Duffel)
22-03-2020, 06:08 PM
Bericht: #4
(22-03-2020 05:49 PM)Biff schreef:  Hier de partner in de zetel, morgen dag 8. Hoesten, kortademig, niks fut...
Op spoed geen Corona test, foto longen en terug naar huis...dit was op woensdag, nu 4 dagen later nog steeds hetzelfde.
Alles komt nu bikke op mjjn schouders, was en plas, koken, opruimen, dweilen...je noemt het op Smile
Maar, ik maak verse stoofkarbonades, gehaktschotels met bloemkool en aardappel, filet pur met krieltjes...
Af en toe een portooke, vermoutje of glaasje wit en rood gaat er ook nog altijd in.

Ai, da’s minder. Sad

Een spoedig herstel gewenst voor je partner! En hopelijk blijven jij en je zoon ervan gespaard.

Trying to define wine at one particular moment is like photographing the sky and assuming it will always look like that picture. (Eric Asimov)
22-03-2020, 07:01 PM
Bericht: #5
Als je je wijn niet meer ruikt, is er misschien meer aan de knikker.

https://www.entuk.org/loss-sense-smell-m...-infection

Trying to define wine at one particular moment is like photographing the sky and assuming it will always look like that picture. (Eric Asimov)
22-03-2020, 08:30 PM
Bericht: #6
(22-03-2020 05:49 PM)Biff schreef:  Hier de partner in de zetel, morgen dag 8. Hoesten, kortademig, niks fut...

Sterkte makker, en snel beterschap voor het vrouwke!!

Save water drink wine!
22-03-2020, 09:30 PM
Bericht: #7
Ik overleef de quarantaine van dag tot dag ...

Bijlagen Afbeeldingen

In blind, we trust Cool
23-03-2020, 02:08 AM
Bericht: #8
Helaas drukke Mug en ambulance tijden voor mij. Hopelijk vlug terug mijn zetel in met een goed glas wijn mijmerend over deze 'blijf in je kot' periode.
Hou het veilig!

23-03-2020, 03:27 AM
Bericht: #9
(23-03-2020 02:08 AM)jr02 schreef:  Helaas drukke Mug en ambulance tijden voor mij. Hopelijk vlug terug mijn zetel in met een goed glas wijn mijmerend over deze 'blijf in je kot' periode.
Hou het veilig!

Enorm dank voor jouw inzet en de job die je doet. Respect! Ik bedank je graag met een goed glas als het gewone leven weer terug begint

Iedere Steak onder 500 gram is Carpaccio
Handelaar in High-end wijnen
23-03-2020, 08:04 AM
Bericht: #10
Citaat: Helaas drukke Mug en ambulance tijden voor mij. Hopelijk vlug terug mijn zetel in met een goed glas wijn mijmerend over deze 'blijf in je kot' periode.
Hou het veilig!

Bedankt jr02! Hierbij een virtueel applausje voor jullie werk applaus

23-03-2020, 09:53 AM
Bericht: #11
Super. Echt respect!
23-03-2020, 10:10 AM
Bericht: #12
RESPECT en hopelijk snel terug naar het gewone leven! Blijf gezond maat. applaus

Save water drink wine!
23-03-2020, 11:30 AM
Bericht: #13
Hier valt het al bij al goed mee.

We proberen de zoon zo goed als mogelijk wat schoolwerk te geven.
Wij prijzen ons gelukkig dat mijn madam een ondersteunende functie heeft op school en dus kan thuis blijven.

Ik kan voorlopig blijven doorwerken als aannemer (werk alleen), materialen zijn nog te verkrijgen om verder te kunnen doen.

S'avonds een goed glaasje wijn (na het nieuws) om alles eens 15min te vergeten.

In ieder geval dikke respect voor de hulpverleners.
Wat zouden we doen zonder hen!
23-03-2020, 12:18 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 23-03-2020 om 12:20 PM door Dc.)
Bericht: #14
Goh zoals bij iedereen kabbelt het leven door denk ik.
De 2 kleine bengels thuis is een uitdaging.
Ikzelf kan van thuis werken en drink 's avonds ook mijn glaasje wijn om te bekomen. Momenteel is dat The Chocolate Block 2016 van Boekenhoutskloof.

Zelf staat het vrijwillig braandweerman zijn hier op een laag pitje want mijn vrouw moet normaal volgende week bevallen van onze 3e spruit. Dit speelt wel wat door ons hoofd. Rare tijden om een nieuwe spruit op de wereld te zetten...

Jr02, thumbs up man! Enorm veel respect.
23-03-2020, 12:18 PM
Bericht: #15
(23-03-2020 02:08 AM)jr02 schreef:  Helaas drukke Mug en ambulance tijden voor mij. Hopelijk vlug terug mijn zetel in met een goed glas wijn mijmerend over deze 'blijf in je kot' periode.
Hou het veilig!

Absoluut respect!
Mijn dochter (huisarts) is helaas technisch werkloos want positief getest en dus zien we hen enkel nog via whatsapp. Hoop dat mijn kleindochter me binnenkort (of binnenlang...) nog herkend.
Hier is mijn vrouw ook "een beetje ziek", kuchen, totaal geen geur meer (en dat is pas straf), hoofdpijn en vanmorgen ben ik ook opgestaan met flinke hoofdpijn en lichte koorts, maar dat kan ook het gevolg zijn van het drinken van ....) Wink

WVD (Wijnhandel Leuvin)
23-03-2020, 12:45 PM
Bericht: #16
Bedankt iedereen, we proberen ah gras te houden!
Aan iedereen die hier maar een beetje de boel draaiende probeert te houden, veel respekt!!

Live your life to the fullest, because it only happens once...
23-03-2020, 02:32 PM
Bericht: #17
Citaat:Zelf staat het vrijwillig braandweerman zijn hier op een laag pitje want mijn vrouw moet normaal volgende week bevallen van onze 3e spruit. Dit speelt wel wat door ons hoofd. Rare tijden om een nieuwe spruit op de wereld te zetten...

Er zijn inderdaad beter denkbare momenten... Maar toch maar vertrouwen hebben in de goede uitkomst. Pun not intended Wink

23-03-2020, 10:06 PM
Bericht: #18
Respect jr02 en andere zorgmedewerkers!

Veel beterschap voor wie ziek is, zieke mensen kent en ook voor iedereen die op een of andere manier wordt geraakt door deze crisis.
24-03-2020, 11:44 AM
Bericht: #19
(23-03-2020 10:06 PM)troisetoiles schreef:  Respect jr02 en andere zorgmedewerkers!

Veel beterschap voor wie ziek is, zieke mensen kent en ook voor iedereen die op een of andere manier wordt geraakt door deze crisis.

Financieel is dit alvast een dikke ramp. Wij mogen openblijven en hebben bijgevolg geen recht op financiële steun noch hinderpremie, maar de verkoop in de traditionele wijnhandel ligt volledig plat!

WVD (Wijnhandel Leuvin)
24-03-2020, 01:59 PM
Bericht: #20
(24-03-2020 11:44 AM)wvd schreef:  
(23-03-2020 10:06 PM)troisetoiles schreef:  Respect jr02 en andere zorgmedewerkers!

Financieel is dit alvast een dikke ramp. Wij mogen openblijven en hebben bijgevolg geen recht op financiële steun noch hinderpremie, maar de verkoop in de traditionele wijnhandel ligt volledig plat!

ook wel weer het moment om hele mooie deals te maken. Zoals een toch tamelijk bekende Nederlandse voetballer ooit zei: "ieder nadeel heb zun voordeel"....

Iedere Steak onder 500 gram is Carpaccio
Handelaar in High-end wijnen

Ga naar locatie: